Kirsten 24

  • 15 November 2021
  • 10 reacties
  • 229 × bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben Kirsten, 24 jaar. Ik woon samen met mijn vriend John - ook al vind mn moeder John allang mn man is maar zo ver is het - nog - niet   & onze 2 uit het buitenland afkomstige honden Luna & Aura  Ik ben door mijn autisme met angststoornis afgekeurd - wil niet zeggen dat ik niet wil werken maar t gewoonweg niet gaat. Ik hou me momenteel vooral bezig met t zorgen voor John & de hondjes, koken, therapie en stabiliteit zoeken, vinden en hopelijk vast houden. Ik vind politiek heel interessant en dan met name de lokale politiek. Landelijk gezien vind ik het maar een moeilijk verhaal. Anyway ik ben dan ook lid van een lokale partij hier in de Krimpenerwaard, waar ik voorop de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 terecht ben gekomen. Genoeg politieke ambities 🙂. Ik hou heel erg van koken ( van rendang tot een big mac salade ) & van bakken ( cheesecake tot red velvet cake & alles er tussen in ). 

Mocht je meer willen weten laat het me vooral weten!! Een diepgaand gesprek ga ik nooit uit de weg!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welkom!

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Kirsten, welkom! Leuk dat je van bakken houdt, ik heb laatst een heel lekkere cheesecake gemaakt:cake:

Reputatie 3
Badge +3

Goed om ook een ander politiek geintresseerde persoon op dit forum tegen te komen

Badge +9

Leuk dat je er bent Kirsten, welkom! :grinning:

Ik heb een absoluut zwak voor salted caramel cheesecake. Ooit gemaakt? 

Hey Kirsten welkom! :)

Fijn dat je zo je ei kwijt kunt in de politiek! Helaas heb je het soms niet voor het kiezen qua werk etc. maar ik vind het altijd heel mooi dat mensen zich daardoor niet uit het veld laten slaan! You go girl! 

Mocht je een keertje een aparte/bijzondere taart willen bakken; probeer eens een bollo di cashupete (is papiaments voor cashewnoten taart) errruuuug lekker! 

Reputatie 3
Badge +1

Hey Kirsten welkom! :)

Fijn dat je zo je ei kwijt kunt in de politiek! Helaas heb je het soms niet voor het kiezen qua werk etc. maar ik vind het altijd heel mooi dat mensen zich daardoor niet uit het veld laten slaan! You go girl! 

Mocht je een keertje een aparte/bijzondere taart willen bakken; probeer eens een bollo di cashupete (is papiaments voor cashewnoten taart) errruuuug lekker! 

Dat wil ik nog wel een xtje maken!!!

Lijkt me echt vet lekker!! ben echt verzot cashewnoten!!

Hoi Kirsten leuk je hier ook te zien!!

Reputatie 3
Badge +3

@kirshoog ik kan je wel wegwijs maken in landelijke politiek als je dat wilt.

Reputatie 5
Badge +7

@SMulder Leuk dat je mij pb stuurt. Kom af en toe weleens in Amsterdam, afspreken met vrienden enzo.  Als je mij volgt is wat makkelijker