Kiki omgeving Zuid-Holland

• 28 December 2021
  • 12 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi mijn naam is Kiki en ik kom uit Zuid-Holland!

Ik vind het leuk om te bakken en te wandelen. Ik ben ook geïnteresseerd in fotografie, maar ik moet nog veel leren.

Verder heb ik 3 katten waar ik gek op ben. 

Ik hoop iemand te vinden met wie ik deze interesses kan delen of waarmee ik gezellig kan kletsen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Hey Kiki!

Welkom op de community! Leuk dat je je voorstelt :blush:  Wat is jouw all-time favorite bak-recepje ? (zo hey, dat is een mond vol haha). En heb je misschien een foto van je 3 katten? 

Veel plezier op de community!

Reputatie 3
Badge +5

Hallo Kiki

welkom hier bakken is zeker leuk om te doen 

en leuk om te horen dat je fotografie ook leuk vind om te doen 

Reputatie 5
Badge +6

Heey Heey, welkom!

Hoe heten je katten? :-)

Heyy, 

leuk dat je je aangemeld hebt! Hoe zien je katjes eruit?🥺

Reputatie 1
Badge

Hey Kiki!

Welkom op de community! Leuk dat je je voorstelt :blush:  Wat is jouw all-time favorite bak-recepje ? (zo hey, dat is een mond vol haha). En heb je misschien een foto van je 3 katten? 

Veel plezier op de community!

Ik denk niet dat ik er een uit kan kiezen, maar als er iemand in de familie jarig is vragen ze altijd of ik een appeltaart wil bakken :birthday: Helaas heb ik nog geen leuke foto met al mijn katten samen, voordat ik mijn camera erbij heb gepakt is er altijd wel een die weg is gelopen :sweat_smile:

Reputatie 1
Badge

Heyy, 

leuk dat je je aangemeld hebt! Hoe zien je katjes eruit?🥺

De lapjeskat op mijn profielfoto is Lexi zij is de jongste, dit zijn de ander twee :hugging:

Reputatie 1
Badge

Heey Heey, welkom!

Hoe heten je katten? :-)

Lexi, Toto en Jip. Alleen de naam van Jip heb ik niet zelf verzonnen, die had hij al voordat hij bij mij kwam wonen :slight_smile:

Reputatie 3
Badge +2

Leuk dat je er bent!

Reputatie 4
Badge +4

Welkom, relia 23 uit Zoetermeer. Zou leuk zijn in contact te komen

Reputatie 4
Badge +6

Hey, welkom! Ik vind fotografie ook echt heel leuk. Ik maak vooral foto's met mijn telefoon. 

Wat voor een foto's maak jij voor al?

Reputatie 2
Badge +1

Heyy 

Wat vind je het leukste om te bakken. Doe je het ook als beroep of als hobby? 

Ik werk zelf als kok dus bakken lukt mij meestal wel niet mijn favoriete onderdeel. Misschien leuk om tips en ideeën te delen? 

Groetjes Thomas 

Reputatie 3
Badge +3

Hoii! Ik kom ook uit zuid holland, 21 jaar over 4 maandjes 22. Als t je leuk lijkt  om te kletsen kan je me een priveberichtje sturen :)