Julia 25 omgeving Noord Holland

  • 21 November 2022
  • 16 reacties
  • 441 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi allemaal, 

Mijn naam is Julia en ik ben 25 jaar oud. Ik woon in Noord Holland. Ik ben niet in Nederland geboren, dus alvast excuses voor de mogelijke spelfouten.
Al jaren voel ik me best alleen. Op de middelbare school had ik wel vrienden, maar ik heb al lang geen contact meer met hen. Tijdens mijn studie heb ik ook veel nieuwe mensen ontmoet, maar ivm CoVID zijn ze terug naar hun land gegaan (internationale studenten) en hierdoor ben ik weer alleen. Die vriendschappen waren sowieso niet echt hecht. 
Ik ben nu afgestudeerd en krijg dus geen mogelijkheden meer om nieuwe mensen te ontmoeten. Vanaf december zal ik beginnen met mijn nieuwe baan. Ik ben daar heel trots op maar ik besefte me ineens dat ik niet echt tevreden ben met mijn leven. Ik zou heel graag vrienden willen hebben. En ik schaam me dat ik op 25 jarige leeftijd zo alleen ben. 

Daarom heb ik besloten om me aan te melden voor deze community. 

Wat vind ik leuk? Naar de bioscoop gaan (vooral marvel films en musicals), series kijken (kdrama, fantasy, romcoms), naar concerten gaan (deze week ga ik naar the cure en Nightwish en volgende week naar within temptation + evanescence), just dance spelen, koken, uit eten gaan, fotografie, comic con, f1 kijken. 
 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hee @Juls26 

je hoeft je absoluut niet te schamen hiervoor. Er zijn heel veel mensen ook op jouw leeftijd die zich alleen voelen. Dus je bent niet alleen in je gevoel. 

 

heb je wat leuke foto’s van de concerten waar je bent geweest? Ik vindt het eerlijk gezegd ook erg leuk alleen ga nooit omdat ik het te druk vind.
 

 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Quinty 

Ik heb gelukkig wat leuke foto’s van oudere concerten (laatste twee waren Floor Jansen en Duncan Laurence). 
 

Ik vond het vroeger ook heel eng omdat het te druk was. Ik kreeg toen paniekaanvallen. Als ik met iemand mee ga en helemaal vooraan sta, vind ik het wel te doen. Moet wel even wennen de eerste 15/20 minuten, maar daarna kan ik gewoon genieten van het concert. 

Reputatie 3
Badge +4

Hey julia! @Juls26 

Wat een goeie muzieksmaak heb je! Ga je alleen naar deze concerten?
Super Leuke intresses heb je. Als je een keer wilt kletsen mag je me altijd een persoonlijk bericht sturen. volgens mij komen we wel veel overheen :)

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Julia!

Waar ben je oorspronkelijk geboren? Je Nederlands is gewoon prima hoor :).

Jammer dat de vrienden die je hebt gemaakt tijdens je opleiding weer terug zijn naar hun geboorteland. Welke studie heb je gevolgd? 

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je precies doen?

Veel plezier bij de concerten waar je naartoe gaat deze week :)

Reputatie 7
Badge +10

heee@Juls26 

hoe doe je dat wennen eigelijk? ik raak namelijk al gestresst bij het idee?

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Lyddea 

 

Wat leuk dat we veel interesses delen! 
Meestal ga ik met mijn vader, we hebben een beetje dezelfde muzieksmaak.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Bart1997,  ik ben in Italië geboren en woon al 10 jaar in Nederland. Ik heb klinische psychologie gestudeerd en zal als basispsycholoog gaan werken.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Quinty, ik denk dat ik voornamelijk afgeleid wordt door het concert waardoor ik niet meer aandacht geef aan de drukte. 

Reputatie 1
Badge

Dag Juls26,

Volgens mij hebben wij wat in gemeen. Ik ben ook niet hier geboren maar ik woon hier al 16 jaar. Ik kan je schaamte gevoelen begrijpen, die heb ik ook. Ik ben 27 jaar en heb weinig contacten. Van welke soorten musicals hou jij van? 

Reputatie 3
Badge +4

@Juls26 Wat leuk, ben echt jaloers dat je naar nightwish gaat haha. Je nederlands is trouwens gewoon goed hoor. Intressant dat je klynische psychologie hebt gestudeerd, waar heb je gestudeerd? 

Badge

Hi Julia,

Ik kom uit Amsterdam en ik ben 27 jaar! Mocht je nog opzoek zijn naar iemand om mee te praten/leuke dingen doen mag je mij altijd een bericht sturen! Je interesses komen overeen😊

Reputatie 3
Badge +3

@Flavia ik hou een beetje van alles. Van Hamilton, tot Les Miserables, In the Heights, Chicago… leuk dat we wat in gemeen hebben. Je kan me altijd een berichtje sturen! 😃

Reputatie 3
Badge +3

@Lyddea nightwish waren echt geweldig! Ik had kippenvel tijdens de hele concert! Ik heb aan de UvA en aan de VU gestudeerd 😃

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Amsterdammm wat leuk! Ik werk in Amsterdam! 

Badge

Hey julia! Je hoeft je heus niet te schamen dat je 25 bent en je alleen voelt. Ik heb echt precies hetzelfde dus je bent echt niet de enige! Ook leuk om te zien dat we zoveel gemeenschappelijke interesses hebben (: ik ga zelf ook graag naar marvel films in de bios en kijk ook veel series. Ik hou ook echt van fotografie (heb ook een fotografie insta) en hou ook echt van koken (zal ook wel moeten als je kok bent😂)

 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Juls26 

Knap van je ! Ik denk dat het bij mij nog een drempel is ben met join us bij tyfoon geweest dat was erg leuk.