Jesse 20 Omgeving Utrecht

  • 1 December 2022
  • 5 reacties
  • 135 × bekeken

Badge

Halloo

Ik ben nieuw hier, hopelijk zien jullie dit. Ik ben 20 jaar en ik woon rondom utrecht. Buiten werk en uni doe ik niet veel, wat gamen beetje youtube en soms naar buiten. Mijn interesses zijn pc spelletjes en precisie sporten. Maar ik vind alles wel leuk. Ik verbreid graag mijn kennis en denkwijzen, ik kan ook wel uren luisteren naar anderen. Zelf kan ik wel uren praten over mijn interesses.

In het echt of eerst online ontmoeten maakt niet uit. 

Hopelijk ziet iemand dit

Mvg

J


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hey,

welkom <3 leuk dat je jezelf voorstelt:)

Wat speel je graag? Qua games 

en wat kijk je graag op YouTube? … wat zijn je verdere interesses waar je uren lang over kan praten.

ben wel benieuwd :)

Reputatie 5
Badge +5

Hoi Jesse, welkom!

 

Waar kan jij zoal uren over praten? En je zegt dat je aan precisie sporten doet, kan je daar een voorbeeld van geven? Ben namelijk wel benieuwd!

 

Mocht je ooit willen praten, je mag altijd een berichtje sturen!

 

Badge

@Wendy.Le 

Halloo 

Bedankt voor het reageren. Qua spelletjes doe ik vaak survival/shooter spelletjes. Ik vind iets bouwen wel altijd leuk. Verder op youtube kijk ik veel informatieve video's, over andere landen, geschiedenis, machines enz. En soms wat anime. Verder vindt ik de (boog)schietsport interessant. Hopelijk beantwoort dit ook jouw vraag @Justino0000

Mvg

J

Reputatie 5
Badge +10

@Yamel 

 

ahh zoo leuk :)

Kan je daar dan uren over praten?

:))

Badge

@Wendy.Le 

 

Jaaa, bedankt dat je het zo leuk vindt! heb jij nog enige onderwerpen waar je over kan praten? ik ben altijd wel nieuwsgierig!

J