Isabell 18

  • 23 September 2022
  • 11 reacties
  • 443 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi iedereen! ik ben nieuw hier en ik dacht: even mezelf voorstellen. mijn naam is isabell. ik hou veel van lezen, de natuur en creatief bezig zijn, waaronder haken, tekenen en schrijven m'n favorieten zijn (waardoor ik vaker dan eens oma word genoemd, op m'n 18e).

ik hoop nieuwe mensen te ontmoeten hier!! 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:)

 

Waar lees je graag over?

Reputatie 2
Badge

Hey van harte welkom:)

 

Waar lees je graag over?

dankjewel! ik lees graag fantasy, ik hou ervan om me erin te verliezen :)

Badge

Hee! Wat leuk om te lezen dat jij ook van boeken houdt :D Wat zijn een paar van jouw favoriete fantasy boeken? Ik ben zelf nog niet heel erg thuis in dat genre, maar zou er graag wat meer in gaan lezen. Zeker nu het herfst/winter is.

Reputatie 7
Badge +9

Hee hoi @isabell

Wat vindt je leuk om zoal in de natuur te doen?

Wat haak je graag, heb je bijvoorbeeld een favoriet patroon of iets dergelijks?

Wat vindt je het leukst om zoal te tekenen?

Wat schrijf je graag? Zijn dit gedichten, fanfictie of iets anders?

Fijn te lezen dat je erg van boeken houdt, toevallig ben ik ook een enorme boekenworm.

Lees je echt fantasy of subgenres ervan? Ikzelf lees erg gevarieerde fantasy boeken, met name Roekeloos / De Spiegelwereld reeks van Cornelia Funke zijn boeken die ik vaak opnieuw lees, voornamelijk in het Engels. Ik zie de reeks meer als een comfortreeks dan boeken die ik een, twee keer lees en dan opzij leg. Verder heb ik ook boeken van Andrzej Sapkowksi (De Hekser, een van de weinige boeken die ik in het Nederlands lees), J.R.R. Tolkien, Leigh Bardugo, Neil Gaiman, de late Terry Pratchett, Diana Gabaldon en ga zo maar door...

Reputatie 2
Badge

Hee! Wat leuk om te lezen dat jij ook van boeken houdt :D Wat zijn een paar van jouw favoriete fantasy boeken? Ik ben zelf nog niet heel erg thuis in dat genre, maar zou er graag wat meer in gaan lezen. Zeker nu het herfst/winter is.

een paar van mijn favorieten:

-the starless sea en the night circus

-the binding van bridget collins. ik was er echt door verrast

-a psalm for the wild-built van becky chambers. misschien niet helemaal fantasy, en een dun boek, maar hij was zo mooi en ik weet niet, fijn. 

-de caraval triologie van stephanie garber. gewoon geweldig

-the ten thousand doors of january van Alix E. Harrow. true masterpiece

 

Badge

Een paar titels komen me enigszins bekend voor, maar van bijv. The Binding heb ik echt nog nooit gehoord! Thanks voor het lijstje, ik ga ze allemaal eens bekijken of er wat voor mij tussen zit 😊

Hey!

 

Leuk om te lezen dat je graag tekent en schrijft :) Wat voor tekeneningen maak je en wat schrijf je graag? Verder vind ik zelf wandelen in het natuur ongelovelijk fijn.

Reputatie 2
Badge

Een paar titels komen me enigszins bekend voor, maar van bijv. The Binding heb ik echt nog nooit gehoord! Thanks voor het lijstje, ik ga ze allemaal eens bekijken of er wat voor mij tussen zit 😊

graag gedaan!!

Reputatie 2
Badge

Hee hoi @isabell

Wat vindt je leuk om zoal in de natuur te doen?

Wat haak je graag, heb je bijvoorbeeld een favoriet patroon of iets dergelijks?

Wat vindt je het leukst om zoal te tekenen?

Wat schrijf je graag? Zijn dit gedichten, fanfictie of iets anders?

Fijn te lezen dat je erg van boeken houdt, toevallig ben ik ook een enorme boekenworm.

Lees je echt fantasy of subgenres ervan? Ikzelf lees erg gevarieerde fantasy boeken, met name Roekeloos / De Spiegelwereld reeks van Cornelia Funke zijn boeken die ik vaak opnieuw lees, voornamelijk in het Engels. Ik zie de reeks meer als een comfortreeks dan boeken die ik een, twee keer lees en dan opzij leg. Verder heb ik ook boeken van Andrzej Sapkowksi (De Hekser, een van de weinige boeken die ik in het Nederlands lees), J.R.R. Tolkien, Leigh Bardugo, Neil Gaiman, de late Terry Pratchett, Diana Gabaldon en ga zo maar door...

hi!

-wandelen en foto's maken!! ik kom tot rust in de natuur. alleen ik en de paddenstoelen, zegmaar.

-granny squares haken vind ik het leukst! ik heb al meerdere soorten granny squares uitgeprobeerd, en het verveelt nooit.

-ah,,,, fanfictie😅😁

-ik denk beide echt fantasy en subgenres. zolang het maar iets met fantasy te maken heeft vind ik het prima. ik ben begin dit jaar pas weer begonnen met echt weer fysieke boeken lezen, dus ik heb nog aardig wat te lezen. m'n favoriete boek op dit moment is the starless sea van erin morgenstern! tolkien, ja, ik wil het gaan lezen. maar ik wil nog heel veel lezen. the witcher wil ik ook nog aan beginnen, joh, er is zo veel!!!! ik lees ook het liefst engels, het past gewoon zo veel meer bij fantasy! ik kan uren over boeken doorpraten, echt waar. 

Badge +1

Hee! Heeele late reactie, maar ik ben net nieuw op het platform 😅 Echt leuk om je bericht te lezen, ik hou zelf ook erg van de natuur en creatief bezig zijn waaronder tekenen :) haken lijkt me ook leuk, wat heb je tot nu toe gehaakt?

Reputatie 3
Badge +5

Hay isabell wat leuk dat boeken leest. Ik ben ook goed op lezen en vind het ook leuk kleding te shoppen. en leuke dingen doen met mijn vriend. Die ik bij Join us heb ontmoet.