Fam 20 omgeving Roermond

  • 8 July 2022
  • 7 reacties
  • 312 × bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Socializer
  • 2 reacties

Hey!

Ik ben Maria, 20 jaar, en ik kom uit Roermond. Ik speel graag spellen op pc en hou van lezen, ik hou ook van shoppen maar liefst niet alleen. Ik heb online school dus ik kom niemand echt te kennen buiten online vrienden, en ik zou graag (liefst meiden) leren kennen waarmee ik overweg kan en herinneringen kan opbouwen! ♡


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hey!

Ik ben Maria, 20 jaar, en ik kom uit Roermond. Ik speel graag spellen op pc en hou van lezen, ik hou ook van shoppen maar liefst niet alleen. Ik heb online school dus ik kom niemand echt te kennen buiten online vrienden, en ik zou graag (liefst meiden) leren kennen waarmee ik overweg kan en herinneringen kan opbouwen! ♡

Hey Maria,

Welkom op de community.

Wat voor soort spellen speel je graag op de PC?

Reputatie 2
Badge

Hey!

Ik ben Maria, 20 jaar, en ik kom uit Roermond. Ik speel graag spellen op pc en hou van lezen, ik hou ook van shoppen maar liefst niet alleen. Ik heb online school dus ik kom niemand echt te kennen buiten online vrienden, en ik zou graag (liefst meiden) leren kennen waarmee ik overweg kan en herinneringen kan opbouwen! ♡

Hey Maria,

Welkom op de community.

Wat voor soort spellen speel je graag op de PC?

Alle bovengenoemde spellen maar ik zal elk spel wel minstens een keer uitproberen :) 

Hoi Maria, welkom bij de community! Leuke hobby’s die je hebt! Ik ben wel benieuwd wat voor games je op dit moment speelt. Ik heb zelf ook een goede vriendin gehad waar ik een hechte band mee had, helaas is die band afgesloten en ben ik dus opzoek naar zo’n band met iemand anders. Dus zo'n goede en leuke herinneringen wil ik zeker opbouwen!

Reputatie 6
Badge +9

Hee Maria, welkom

 

Wat goed dat je je hebt aangemeld op de community!

Wat voor boeken lees je graag? Misschien wel leuk om te weten dat we op de community een leesclub hebben, waar we ook samen af en toe boeken lezen en deze na afloop met elkaar bespreken, dus dat is wellicht ook wel leuk om even te checken :)

Reputatie 2
Badge

Hi! Ik zou zelf ook graag wat meer games spelen op de pc heb je misschien wat recommandaties? Ik heb zelf alleen nu de sims haha en speel heel wat schattige spellen op mijn telefoon. Ik heb zelf altijd al interesse gehad in online school, zou ik mogen vragen wat je doet? Je hoeft natuurlijk niks te zeggen waar je je niet comfortabel bij voelt ^^

Badge

Hey!

Ik ben Maria, 20 jaar, en ik kom uit Roermond. Ik speel graag spellen op pc en hou van lezen, ik hou ook van shoppen maar liefst niet alleen. Ik heb online school dus ik kom niemand echt te kennen buiten online vrienden, en ik zou graag (liefst meiden) leren kennen waarmee ik overweg kan en herinneringen kan opbouwen! ♡

Heyy, Ik woon ook in Roermond:) en wil nieuwe mensen leren kennen lijkt me dus leuk om n keertje iets te doen zoals shoppen of whatever 💗

Reputatie 1
Badge

Hi,

Ik houd ook erg van lezen en shoppen?

Heb jij een favoriete kledingwinkel?