In for a penny, in for a dime... Hallo! Even voorstellen

  • 20 February 2023
  • 3 reacties
  • 160 × bekeken

Badge

Hoi hoi!

Even voorstellen, ik ben Stefanie ik kom uit Rotterdam. 

Ik ben 23 jaar, heb autisme, zit nu 5 jaar in de wajong. Ik hou van Koffie, creatief zijn, boeken lezen (fanfic en Engelstalige fantasy/romance), anime, games (o.a. genshin impact, world of warcraft, linage 2 en hogwarts legacy) en dieren. 

What else… 🤔

Oh ja! Ik ben een introvert, maar vind een praatje altijd wel oké, ik ben een nacht uil (of een ‘permanent exhausted pigeon’) en mensen vinden mijn humor leuk, maar het kan een beetje bot/donker zijn. 
Veder weet ik eigenlijk niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik hier ben om te zien wie/wat dit voor organisatie is en of het wat voor mij is en ik er een connectie of twee kan maken. 😅

 

Ik hoor graag als er vragen/opmerkingen zijn!

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Badge

Hi stefanie!

 

leuk te zien dat er meer mensen met autisme zijn! Ik ben Susanne, ik heb ook autisme en ben uit Zuid-Holland. Een vraagje hou je ook van anime zelf of alleen van de anime games?

Badge

Hoi Illisu! 

Sorry i krijg geen meldingen van mensen die op de topic reageren, dus ik zie het nu pas 😅
Om je vraag te beantwoorden,  ik hou van de anime. Helaas zijn de anime games een beetje ‘meh’ voor mij. 

 

 

Reputatie 3
Badge +4

hey Stefanie

 

wat voor soort koffie heeft je voorkeur om te drinken