ik zoek naar vrienden

  • 2 August 2022
  • 5 reacties
  • 128 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben 16 jaar en ik woon in Emmeloord. Ik heb niet echt goede vrienden. Daarom vind ik het tijd dat ik nieuwe leuke vrienden maak die met veel plezier met mij Willen afspreken . Ik zoek een vriend of vriendin die van leuke uitjes houdt bijvoorbeeld bioscoop . Maar ook eentje waarmee je gewoon lekker rustig een film mee kan kijken of thuis gaat bakken. Ik vind het belangrijk dat hij of zij enthousiast is.ojaa Ik zit op voetbal .


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Ik woon niet in de buurt, maar werd wel enthousiast van de dingen die je leuk vind om te doen. Ik hoop dat je iemand vind met dezelfde interesses via deze weg! 
Wat zijn jouw favoriete recepten om te bakken?

Reputatie 6
Badge +9

Hee, welkom!

 

Wat goed dat je je hebt aangemeld, en op zoek gaat naar nieuwe leuke vrienden!

Welke films vind je leuk om te kijken?

Reputatie 1
Badge

Hee, welkom!

 

Wat goed dat je je hebt aangemeld, en op zoek gaat naar nieuwe leuke vrienden!

Welke films vind je leuk om te kijken?

Hallo Melissa,

Ik kijk vooral misdaad films en series bijvoorbeeld undecover. Woont u in de buurt van Emmeloord en hoe oud bent u ?

 

groetjesss

Reputatie 6
Badge +9

Hallo Melissa,

Ik kijk vooral misdaad films en series bijvoorbeeld undecover. Woont u in de buurt van Emmeloord en hoe oud bent u ?

 

groetjesss

Ahh leuk!
Zeg maar jij hoor 😂 Ik woon niet in de buurt van Emmeloord, helaas. En ik ben 22 :)

Reputatie 3
Badge +5

Hallo ik ben 16 jaar en ik woon in Emmeloord. Ik heb niet echt goede vrienden. Daarom vind ik het tijd dat ik nieuwe leuke vrienden maak die met veel plezier met mij Willen afspreken . Ik zoek een vriend of vriendin die van leuke uitjes houdt bijvoorbeeld bioscoop . Maar ook eentje waarmee je gewoon lekker rustig een film mee kan kijken of thuis gaat bakken. Ik vind het belangrijk dat hij of zij enthousiast is.ojaa Ik zit op voetbal .

Hoi,

 

woon ook niet in de buurt. Ben wel iets ouder, 18. Hou ook wel van uitjes, ben geen kok of bakker.. 

ik zie je enthousiasme tegemoet groetjes