Florian 24 omgeving Rotterdam

  • 20 July 2022
  • 12 reacties
  • 223 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, allemaal! Ik ben Florian, 24 jaar, en kom uit de buurt van Rotterdam.  Ik zit op het moment met een waarschijnlijke burn-out thuis dus daar ben ik op het moment mee bezig van te leren en te herstellen... Ik hou heel erg van muziek luisteren (op het moment luister ik aardig wat jazz bijvoorbeeld, maar ik geniet van allerlei genres) en speel ook een lange tijd basgitaar. Daarnaast kom ik ook graag buiten ter ontspanning en speel ik ook wat computerspelletjes (nu wat meer door mijn burnout). Vroeger deed ik veel sporten maar wat dat betreft doe ik het nu rustig aan. Qua werk ben ik nu softwareontwikkelaar, en ik ben aan het overwegen het roer om te gooien. Verder ben ik ook veganist en denk ik veel na over allerlei dingen zoals het leven, cultuur, psychologie, enzovoorts. Ik houd ook van nieuwe dingen proberen. :-)

Ik ben heel benieuwd naar wie allemaal actief zijn op dit forum, en ik hoop nieuwe vriendschappen te kunnen leggen!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 1
Badge

En dan kan ik het ook even niet laten om een liedje achter te laten. 😁
https://www.youtube.com/watch?v=Hp5B64jXbu0

Reputatie 2
Badge +4

Hi Florian, leuk om mensen uit dezelfde buurt tegen te komen!

Veel sterkte met je burn-out.

Wat voor computerspelletjes speel je graag?

Reputatie 1
Badge

Hi Florian, leuk om mensen uit dezelfde buurt tegen te komen!


Hoi, haha! Dat is altijd fijn om mensen uit de buurt te leren kennen!

 

Veel sterkte met je burn-out.

 

Dankjewel. Ik hoop eigenlijk meer mensen tegen te komen die dit hebben meegemaakt via dit forum…
 

Wat voor computerspelletjes speel je graag?


Ik speelde vroeger heel veel Counter-Strike (global offensive), maar ben ermee gestopt omdat het te druk is voor mij op het moment. Nu speel ik in plaats daarvan Sea of thieves! Doe jij ook gamen?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Florian 

Ik ben zelf vega en wil nog meer plantaardig eten dan ik al doe. Heb je tips? 

Waar wil je naar toe met je roer om  vaartocht?

Oeee ik hou ook van die vibe muziek ik vindt dit nummer heel mooie 

En deze

en deze

 

 

(dit is een link naar mijn play list piano only)

 

Reputatie 2
Badge +4

Hi Florian, leuk om mensen uit dezelfde buurt tegen te komen!


Hoi, haha! Dat is altijd fijn om mensen uit de buurt te leren kennen!

 

Veel sterkte met je burn-out.

 

Dankjewel. Ik hoop eigenlijk meer mensen tegen te komen die dit hebben meegemaakt via dit forum…
 

Wat voor computerspelletjes speel je graag?


Ik speelde vroeger heel veel Counter-Strike (global offensive), maar ben ermee gestopt omdat het te druk is voor mij op het moment. Nu speel ik in plaats daarvan Sea of thieves! Doe jij ook gamen?

 

Ik vermoed zo dat er genoeg zullen zijn die zoiets hebben meegemaakt. Ik hoop dat je er een paar zal kunnen vinden hier.

Ikzelf heb overigens geen burn-out (gehad). Wel een aantal andere psychische problemen met hier en daar wat symptomen die overlappen met een burn-out.

 

Klinken als leuke games!

Ik wissel om de zoveel tijd van game, maar op dit moment speel ik vooral Genshin Impact. Voorheen heb ik nog veel osu! en Pillars of Eternity gespeeld.

Reputatie 1
Badge

Hoi Florian 

Ik ben zelf vega en wil nog meer plantaardig eten dan ik al doe. Heb je tips?

 

Waar loop je op vast? Wat eet je wat niet plantaardig is?

 

Oeee ik hou ook van die vibe muziek ik vindt dit nummer heel mooie 

En deze

en deze

 

 

(dit is een link naar mijn play list piano only)

 


Ik vind dit ook heel mooi ja. Is wel anders, meer rustgevender. Ik hou zelf heel erg van piano jazz maar dit vind ik ook erg mooi.
 

Waar wil je naar toe met je roer om  vaartocht?

 

Ik zat te denk aan een socialer beroep, zoals ergens in de zorg.

Leuk kennis te maken!

Reputatie 6
Badge +9

Hee Florian, welkom!

Wat naar om te lezen dat je nu met een burnout thuis zit, super veel succes en sterkte!  Ik ga er vanuit dat je niet de enige bent hier op de community die daar mee moet dealen.

Wat cool dat je basgitaar speelt! Misschien leuk om te weten dat er een join us band is op de community.

Naar buiten voor de ontspanning is idd een hele goeie, dat doe ik zelf ook. Lekker ff de natuur in en een rondje wandelen of fietsen. Kom daar altijd wel echt van tot rust :)

 

Veel plezier nog op de community!

Reputatie 3
Badge +1

Hee Florian,

Wat vervelend om te lezen dat je met een burn-out thuis zit..

Het lijkt me tof om met je in contact te komen!

Greetzz
Kirs

Reputatie 1
Badge

Hee Florian, welkom!

Wat naar om te lezen dat je nu met een burnout thuis zit, super veel succes en sterkte!  Ik ga er vanuit dat je niet de enige bent hier op de community die daar mee moet dealen.

Wat cool dat je basgitaar speelt! Misschien leuk om te weten dat er een join us band is op de community.

Naar buiten voor de ontspanning is idd een hele goeie, dat doe ik zelf ook. Lekker ff de natuur in en een rondje wandelen of fietsen. Kom daar altijd wel echt van tot rust :)

 

Veel plezier nog op de community!

Dankjewel Melissa!
 

Hee Florian,

Wat vervelend om te lezen dat je met een burn-out thuis zit..

Het lijkt me tof om met je in contact te komen!

Greetzz
Kirs

Dankjewel. Ja, leuk! We kunnen best een keertje babbelen!

Reputatie 3
Badge +4

Hallo @florian,

 

sterkte met je Burn-Out, wat ik graag doe als ik het even niet meer zie zitten is naar het park gaan, en wat inspiratie opdoen voor mijn muziekproducties. Buitenlucht doet een mens goed, 

 

ook ben ik afgestudeerd als kok, en qua Vegan eten kan ik je de beyond burger aanraden,

had gezien dat ze bij Loetje tegenwoordig Vegan biefstuk hebben, ik weet niet of dat lekker is

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Altijd leuk als mensen uit de buurt komen en in zijn om nieuwe dingen te proberen! 
Nu ben ik benieuwd; zijn er ook dingen waarbij je van tevoren al zegt dat je dat dus niet doet? Bijvoorbeeld wegens hoogtes of iets anders? 

Badge +3

Hey,

 

Leuk om je te zien hier. Misschien kunnen we eens kletsen samen!