Wieke 23 voorstellen

  • 30 July 2022
  • 9 reacties
  • 224 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal,

Ik ben Wieke en ik ben 23 jaar.
Ik ben op dit platform terecht gekomen, omdat ik mij al een tijdje eenzaam voel… Dit komt doordat ik het best lastig vind om contact te leggen met leeftijdsgenoten en ik heb niet zo'n hoog energielevel vanwege een medische aandoening, waardoor ik niet heel vaak de deur uit ga.

Ik vond dat het nu tijd werd om iets aan deze situatie te veranderen. 

 

Op dit moment studeer ik in Utrecht en daarnaast werk ik vanuit huis. 
Ik vind het leuk om naar verschillende steden toe te gaan om te shoppen en op terrasjes te zitten. Daarnaast vind ik het leuk om spellen te spelen en te wandelen met mijn hond. 

 

Ik hoop dat ik snel een aantal van jullie leer kennen. 


 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Welkom @Wieke

 

Wat voor soort hond heb je, en wat voor spellen vind je leuk om te spelen?

 

Groet,

Edward

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb een Bernedoodle (kruising Berner sennen en Koningspoedel) en ik vind eigenlijk heel veel spellen leuk… De laatste tijd speel ik wat vaker kleine spellen, zoals Qwixx of Beverbende.

Reputatie 6
Badge +9

Hee Wieke, welkom!

 

Wat goed dat je je hebt aangemeld om iets tegen die eenzaamheid te doen!

Wat studeer je? En welke stad vind je (tot nu toe) het leukste/mooiste?

Reputatie 2
Badge +2

Ik studeer Rechten. En ik vind tot nu toe binnen Nederland Haarlem een hele leuke/gezellige stad en verder behoren steden in Amerika ook wel tot mijn favorieten.

Reputatie 6
Badge +9

Ik studeer Rechten. En ik vind tot nu toe binnen Nederland Haarlem een hele leuke/gezellige stad en verder behoren steden in Amerika ook wel tot mijn favorieten.

Bevalt je studie? Oeh dus je bent naar Amerika geweest? Lijkt me super vet!

Reputatie 2
Badge +2

Ja, de studie is verdeeld in vakken met verschillende rechtsgebieden en de meeste vakken zijn gelukkig wel leuk.

En ja ik ben laatst in New York geweest en dat was wel een hele bijzondere ervaring!

Reputatie 6
Badge +9

Ja, de studie is verdeeld in vakken met verschillende rechtsgebieden en de meeste vakken zijn gelukkig wel leuk.

Fijn dat de meeste vakken wel leuk zijn! Klinkt wel interessant allemaal :)

En ja ik ben laatst in New York geweest en dat was wel een hele bijzondere ervaring!

Super vet!

Reputatie 3
Badge

Hey Wieke,

Ik kan me vinden in je verhaal! Ik ben 24 en studeerde in Utrecht (woon er nog steeds). Ik ben best kalm en op mezelf waardoor ik niet heel vaak de deur uit ga, maar wil dat eigenlijk wel! Veel van mijn vriendschappen zijn verwaterd en soms voel ik me wat eenzaam daardoor. Het lijkt me leuk om hier mensen te ontmoeten die net als ik van wandelen en spelletjes houden (: 

Reputatie 2
Badge +2

Hi Nathalie,

Dankje voor jouw bericht! Dat klinkt inderdaad herkenbaar… Het lijkt mij ook leuk om meer mensen in de regio te leren kennen!🙂