Anonymous 18 omgeving Oosthuizen

  • 29 November 2021
  • 5 reacties
  • 118 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi,

Mijn naam is Sarel ik ben een 18 jarige scholier op het Infinity College in Amsterdam. Ik kom uit Oosthuizen en woon daar samen met me broer en vader. Mijn ouders zijn namelijk uit elkaar in de weekenden ben ik dan ook vaak in Haarlem te vinden bij me moeder. Maar door de hele situatie ben ik heel veel contacten verloren. Op me school zit ik niet echt met leeftijdsgenoten, omdat het een middelbare school is. Heb me oude school niet af kunnen maken. Voor de rest is me hobby films maken en acteren. 
 

ik hoop via deze weg leuke contacten op te doen.

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Sarel! Welkom bij de community! 

@Sarel 

Leuk dat je hier bent. 

 

Ik hoop precies het zelfde. 

 

Groetjes Linda

 

Welkom Sarel!

Wat fijn dat je deze community hebt gevonden! Lijkt me ook enorm lastig om al je contacten vast te houden als je ouders gaan scheiden en allebei in een andere plaats gaan wonen. Ik hoop dat je inmiddels al een beetje meer rust hebt kunnen vinden in de hele situatie! 

Wat zou je graag gaan doen nadat je de middelbare school hebt afgemaakt? Iets in de richting van je hobbys of iets anders?? 

Welkom Sarel!

Wat fijn dat je deze community hebt gevonden! Lijkt me ook enorm lastig om al je contacten vast te houden als je ouders gaan scheiden en allebei in een andere plaats gaan wonen. Ik hoop dat je inmiddels al een beetje meer rust hebt kunnen vinden in de hele situatie! 

Wat zou je graag gaan doen nadat je de middelbare school hebt afgemaakt? Iets in de richting van je hobbys of iets anders?? 

Hoi, ik zou graag iets met film willen doen of hierna nog een havo diploma halen op het vavo.

Welkom Sarel!

Wat fijn dat je deze community hebt gevonden! Lijkt me ook enorm lastig om al je contacten vast te houden als je ouders gaan scheiden en allebei in een andere plaats gaan wonen. Ik hoop dat je inmiddels al een beetje meer rust hebt kunnen vinden in de hele situatie! 

Wat zou je graag gaan doen nadat je de middelbare school hebt afgemaakt? Iets in de richting van je hobbys of iets anders?? 

Hoi, ik zou graag iets met film willen doen of hierna nog een havo diploma halen op het vavo.

Dat is wel heel gaaf zeg! Er zijn genoeg opties haha alleen zijn keuzes maken zo lastig! Herkenbaar hoor :see_no_evil: