Voorstellen: Linda 17

  • 29 November 2021
  • 19 reacties
  • 345 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey aangenaam iedereen, ik ben Linda.

Als eerst:

Ik ben 17 jaar en ben om eerlijk op te biechten sinds jaar pas echt beetje eenzaam. Dit komt mede dankzij sociale media en vrienden waar ik afstand van heb genomen omdat ze niet de juiste bleken te zijn achteraf en best wel nep. 

De reden dat ik hierover ook als eerst begin, is om in het kort uitgelegd eigenlijk om gewoon een taboe te verbreken. Want ik merk in deze tijd en in me omgeving dat veel mensen eenzaam zijn, of niet tevreden zijn met hun community en het niet durven zeggen of te verbreken wegens eenzaamheid of dat ze eenzaam zijn of worden.

 

Wil meteen ook zeggen, dat je niet de enige bent. Mocht je je aangesproken voelen of erin kunnen vinden. Want het is best een bekend probleem aan het worden. En dat is ook meteen 1 van de reden dat ik hierop ging en om aan te geven dat er meer over gesproken moet worden.

 

Dan door over de rest: 

Karakter/persoonlijkheid:

Ik ben een persoon die weet wat ie wilt. Ik hou van eigen verantwoordelijkheid dragen en liefst dat niemand zich met mij daarover bemoeit🤪. Ik kan soms heel druk zijn en behoorlijk nadenken. Ik ben heel erg nuchter in de zin, dat ik me eigenlijk niet laat beïnvloeden door een ander of iets. Ik kan over alles praten en sta altijd wel open om te helpen.  Ik kan soms iets teveel me druk maken om dingen, die heel klein zijn of die je eigenlijk moet kunnen vergeten.  Ik hou miss niet in een club uitgaan, maar wel van uitjes in algemeen. Ik ben een vrij rustig persoon en heb wel principes waar ik voor sta en geen blad voor de mond (niet dat ik alles zomaar eruit gooi, maar ik zeg wel gewoon wat ik vind zegmaar) .  Ik ben als de dood voor dominante types of mensen die enorm beïnvloed zijn door sociale media omdat die zichzelf niet zijn vaak of agressief kunnen worden. Dus dat is het enige waar ik vaak afstand van neem. En ja verder.... leer me maar kennen😂💚🤍

 

Me hobby's:

Ik hou van muziek en luister eigenlijk wel van alles. Ik hou ook enorm veel van reizen en dingen ontdekken en dan soms beetje de spanning of gevaar opzoeken, zoals bijv raften of naar verlaten plek of ver reizen. 

Ik ben ook iemand die van shoppen kan houden op z'n tijd. Of wel houd van praatje en iets leuk doen, bijvoorbeeld schaatsen, zwemmen noem maar op. En ik hou soms van zingen en me huisdier (dwerg hotot) te verzorgen.

 

Eten/passie:

Ik eet en drink eigenlijk van alles wel behalve ovenschotels of veel vlees, want ik vind groentes gewoon lekkerder. En drink niet zoveel alcohol

Ik hou ook van doritos chips en video land kijken af en toe of youtube als ik uit school kom.

Zingen is toch echt wel iets wat ik soms graag kan doen of muziek luisteren voor ik ga slapen. Daarvan ontspan ik meestal en is beetje me uitlaat klep.

 

Nou dat was het eig wel beetje😅😂❤💙 ik hoop nieuwe mensen te leren kennen hier! Joe joe groetjes x

 

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heeyy, welkom leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt! Hopelijk kun je hier leuke contacten opdoen die wel "echt" aanvoelen. 

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Linda!

Ik hou ook enorm veel van reizen en dingen ontdekken en dan soms beetje de spanning of gevaar opzoeken, zoals bijv raften of naar verlaten plek of ver reizen.

Wat is de spannendste plek waar je op reis bent geweest?

 

Reputatie 6
Badge +9

Hee welkom Linda! :)

 

Wat leuk dat je jezelf zo uitgebreid voorstelt! Je klinkt als een erg aardig en spontaan persoon, en ik denk dat de meeste mensen erg blij zouden zijn met jou als vriendin! Jammer dat je afstand hebt moeten nemen van de vrienden die je had, maar wel goed en erg sterk van je dat je in die situatie voor jezelf hebt kunnen kiezen!

Veel plezier op de community hier, en hopelijk vind je hier nieuwe vrienden, maar dat moet vast wel goed komen

@Diego @Melissa

 

Bedankt voor jullie lieve reactie. Het komt uiteraard goed!. 

 

En ja het was best een lastige keuze, en later hadden sommige meiden ook spijt en excuses aan geboden. En die heb ik aanvaard, maar dat was voor mij nogsteeds niet genoeg.

 

Verder is het altijd belangrijk om aan jezelf te denken, grens is grens.  En het was niet makkelijk, maar ook niet moeilijk voor mij. 

 

Jullie ook nog veel plezier hier x.

 

Groetjes Linda

@Koolvis 

Als aller eerst, Leuke vraag en aangenaam.

 

De spannendste plek waar ik ooit ben geweest, is toch wel zweden/Noorwegen. Buiten het feit dat het super mooi was en lang rijden, was het in het donker best wel eng en er liepen ook gewoon elanden en was best bang dat ik daar tegen aan zou lopen of rijden en ook tijdens het zwemmen, kon je soms de vissen voelen en ja... was achteraf best wel eng. Maar toen was ik jaar of 12. 

 

Raften, was ook behoorlijk eng omdat ik uit de boot viel en me moeder ook, en die was aardig in paniek en de stroming was enorm sterk. En sommige zag je tegen de rotsen aanknallen. 

 

Verder heb ik nog niet echt hele hele enge of spannende dingen meegemaakt, maar dat gaat zeker weten nog komen zodra ik 18 ben. En dat is over half jaar🤪. 

 

Wat is jou engste/spannendste ervaring?.

Welkom Linda!

Leuk dat je je hebt aangemeld op de community en wat een super voorstel-topic heb je! 😊👍

Helaas is het inderdaad zo dat er veel jongeren zich eenzaam voelen, daarom is deze community opgezet en het is heel fijn dat steeds meer jongeren deze community vinden! 

Ik hoop voor jou dat je leuke contacten hier kunt opdoen die voor jou beter aanvoelen dan de contacten die je had. 😊

Ook las ik jouw reactie dat je Zweden/Noorwegen als spannendste plek waar je ooit op reis bent geweest hebt opgegeven, klinkt als een enorm avontuur! 😉 

Waar zou je echt heel graag heen willen gaan als je nu meteen  zo in het vliegtuig/de auto/boot/helicopter/fiets/benenwagen zou kunnen pakken?

Hey @Rochella aangenaam.

 

Leuke vraag. 

 

Ik denk dat ik dan naar China zou willen gaan want:

Er is op moment veel aan de hand en is in algemeen best een bijzonder land. 

Wat ik dan vooral erg maar ook belangrijk vind is:

Oeigoeren die vast zitten. Honden en katten die ze eten omdat ze in armoede leven sommige. Verschil tussen arm en rijk.

Maar ook heel veel aparte dingen in het leuk. Bijvoorbeeld hun winkels, zien het er toch wel anders uit dan onze winkel en ze hebben hele boel dingen waarvan je zegt: oh dat wil ik ook. 

Of restaurants met lopende robot serveersters (Denk aan het progamma nickelodeon Sam and Cat, daar was ook restaurant met lopende robots als serveersters) . Eig alles wat wij nog niet hebben in Europa hebben hun daar al.  Of herkennen we van televisie en dan hebben zij het echt in levende lijven zegmaar. Ja ik vind dat echt zo gaaf!

 

Dus dat beetje in kort proberen te schrijven waarom ik naar China zou gaan haha.

 

En jij? 

 

Groetjes Linda

 

 

Reputatie 6
Badge +12

Welkom Linda

Dankje wel @Floris 

Reputatie 5
Badge +5

Welkom Linda!

Wat een leuke voorstel topic! En gaaf dat je zo avontuurlijk bent! Wat voor muziek zing/luister je graag? 

Hey @Selena 

Bedankt voor je compliment!  Doet me goed.

Ik luister eigenlijk wel van elke genre muziek, behalve Nederlandse rap want ik vind hun echt verschrikkelijk on relevant met wat ze allenmaal zeggen en doen. 

 

Verder zing ik soms van Adele rolling in the deel of i'm comming home van skylar Grey. En meer, maar dat weet ik nu ff niet 123 uit me hoofd hahaha.

 

Leuke vraag! .

 

Groetjes Linda

Hey @Rochella aangenaam.

 

Leuke vraag. 

 

Ik denk dat ik dan naar China zou willen gaan want:

Er is op moment veel aan de hand en is in algemeen best een bijzonder land. 

Wat ik dan vooral erg maar ook belangrijk vind is:

Oeigoeren die vast zitten. Honden en katten die ze eten omdat ze in armoede leven sommige. Verschil tussen arm en rijk.

Maar ook heel veel aparte dingen in het leuk. Bijvoorbeeld hun winkels, zien het er toch wel anders uit dan onze winkel en ze hebben hele boel dingen waarvan je zegt: oh dat wil ik ook. 

Of restaurants met lopende robot serveersters (Denk aan het progamma nickelodeon Sam and Cat, daar was ook restaurant met lopende robots als serveersters) . Eig alles wat wij nog niet hebben in Europa hebben hun daar al.  Of herkennen we van televisie en dan hebben zij het echt in levende lijven zegmaar. Ja ik vind dat echt zo gaaf!

 

Dus dat beetje in kort proberen te schrijven waarom ik naar China zou gaan haha.

 

En jij? 

 

Groetjes Linda

 

 

Zo hey, helemaal naar China! Dat is wel een beste reis! :wink: Wat mooi dat je daar zo over nagedacht hebt, Ik hoop dat je ooit de reis mag gaan maken die kant op! :ok_hand:  En natuurlijk ook vele mooie reizen meer! Ja het leven in China zal totaal anders zijn dan hier bij ons, alleen het cultuur verschil al! China is rising, steeds meer bekendheid en ook invloed op de wereld dus dat zal wel zeker een interessante plek zijn om naar toe te reizen! 

Poeh, waar zou ik heen gaan.. dat is een moeilijke vraag! Ik heb een enorme vliegangst, het verste dat ik ooit ben gevlogen was naar Ijsland (2x) en daar zou ik zeker nog een keer terug naartoe willen! Dit jaar stond het eigenlijk op de planning maar helaas vanwege Corona kon het feestje niet door gaan, wij zijn naar Zweden gegaan! Noorwegen lijkt me ook echt super mooi om nog eens te bezoeken, naar de fjorden! Maar stiekem zou ik ook nog wel echt een keer naar Amerika willen gaan.. De grote steden zoals New York en Las Vegas gewoon om dat eens gezien te hebben, daarna route 66 met de motor haha, Californische stranden bezoeken,  misschien een mooi tripje naar the Keys in Florida… talloze mogelijkheden daar :shrug_tone1:

Reputatie 6
Badge +9

@Koolvis

Als aller eerst, Leuke vraag en aangenaam.

 

De spannendste plek waar ik ooit ben geweest, is toch wel zweden/Noorwegen. Buiten het feit dat het super mooi was en lang rijden, was het in het donker best wel eng en er liepen ook gewoon elanden en was best bang dat ik daar tegen aan zou lopen of rijden en ook tijdens het zwemmen, kon je soms de vissen voelen en ja... was achteraf best wel eng. Maar toen was ik jaar of 12. 

 

Raften, was ook behoorlijk eng omdat ik uit de boot viel en me moeder ook, en die was aardig in paniek en de stroming was enorm sterk. En sommige zag je tegen de rotsen aanknallen. 

 

Verder heb ik nog niet echt hele hele enge of spannende dingen meegemaakt, maar dat gaat zeker weten nog komen zodra ik 18 ben. En dat is over half jaar🤪. 

 

Wat is jou engste/spannendste ervaring?.

Scandinavië lijkt me ook heel mooi, daar zou ik ook nog wel eens naartoe willen. Maar dan zou ik het raften even overslaan.. Mijn engste/spannendste reiservaring? Van de saaie camping in Frankrijk liften naar een stad met mijn broer en nichtje en niet meer weten hoe we terug moesten komen:sweat_smile:  Toen was ik 14. En bijna het vliegtuig missen toen ik alleen met mijn opa en oma naar Canada was, we stonden op een verkeerde plek te wachten. Racen met de rolstoel over het vliegveld en nog net op tijd bij de goede gate gekomen haha. Allebei niet echt aan te raden

@Rochella 

zo zo jij bent dus ook lekker van het reizen en ik wil ook x naar Amerika nu je het zo zegt, het is een mooi land.

 

Hopelijk gaat corona ooit weg en kan jij die reizen ook waarmaken. De sfeer is er door die qr ook van af, ik zou ook naar Oostenrijk gaan om te skiën, maar dood die vaccinatie plichten etc en strengheid. Dachten we, nou laat maar zitten.

 

En best eng idee dat China zoveel controllen gaat krijgen:/.

Groetjes Linda

 

@Koolvis 

Haha Scandinavië is inderdaad heel mooi!.

 

En jeetje wat waren jij en je nichtje jong...😱 dat dat mocht?.  En wel heel eng ja. En ja dat van je opa en oma, altijd goed opletten waar je moet zijn.

 

Groetjes Linda

Reputatie 6
Badge +9

En jeetje wat waren jij en je nichtje jong...😱 dat dat mocht?

Nee dat mocht zeker niet. Logisch want het was een heel erg slecht idee.:sweat_smile: Gelukkig goed afgelopen

@Koolvis 

Haha ja gelukkig maar!

Reputatie 5
Badge +5

Hey @Selena 

Bedankt voor je compliment!  Doet me goed.

Ik luister eigenlijk wel van elke genre muziek, behalve Nederlandse rap want ik vind hun echt verschrikkelijk on relevant met wat ze allenmaal zeggen en doen. 

 

Verder zing ik soms van Adele rolling in the deel of i'm comming home van skylar Grey. En meer, maar dat weet ik nu ff niet 123 uit me hoofd hahaha.

 

Leuke vraag! .

 

Groetjes Linda

Hoi @LindaOfficial !

Rolling in the deep is echt een mooi nummer, gaaf hoor! Coming home ga ik even opzoeken, ik ken hem niet maar ben wel ontzettend benieuwd ;)

@Selena dankjewel!