Ik stel me ook even voor!

• 18 January 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Hallo allemaal!

Mijn naam is Imke, ik ben 30 jaar en woon nu bijna 4 jaar in Enschede samen met mijn kat. Mijn hobby's zijn vooral lezen, gamen, muziek luisteren en films/series kijken. 

Ik ben sinds een jaar vrijwilliger bij de bibliotheek, maar ik ben bezig te zoeken naar iets anders. Ik zit sinds een lange tijd thuis zonder vast werk en ben dus veel alleen thuis. Ik heb voordat ik hier kwam wonen ook eerder een tijdje in Enschede gewoond en had een kleine vriendenkring. Maar toen ik ging verhuizen naar Gelderland is dat allemaal verwaterd en ben ik die vrienden helaas ontgroeid toen ik weer terug in Enschede kwam wonen. Het beetje vrienden wat ik nu heb wonen allemaal ver weg en ik zie ze daardoor erg weinig. Ik spreek ze eigenlijk alleen online. Door het gebrek aan vrienden in de buurt voel ik mij nogal eenzaam. Ik mis sociale contacten van mijn leeftijd die dichtbij wonen, waarmee ik makkelijk kan afspreken voor een middag of avond. Ik heb een krap inkomen dus kan niet snel echt iets in de stad doen, zoals samen lunchen, shoppen of naar de film. Maar ik ben al tevreden met op de bank een film kijken of gamen, of gewoon gezellig kletsen (eventueel met een drankje erbij!). 

Door het veel alleen zijn ben ik het hele sociale nogal ontwend, dus ik merk dat ik het heel spannend en ook wat eng vind om nieuwe mensen te leren kennen en ermee af te spreken. Maar ik ben het alleen zijn ook beu dus dit is een drempel waar ik graag overheen wil stappen! 

Hopelijk kan ik via deze weg nieuwe contacten leggen. 😊

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hey van harte welkom :) 

Wat voor games speel je allemaal?

Badge

Hey van harte welkom :) 

Wat voor games speel je allemaal?

Ik speel met name life sim/farm sim games zoals Sims 4 en Dreamlight Valley, gewoon wat relaxte games (al kan Sims best wat frustratie opleveren 😂). Maar ik raak met beiden een beetje verveeld tot er een grote update komt, dus ik ben tegelijk een beetje op zoek naar een nieuwe (soortgelijke) game waar ik op kan hyperfocussen. Heb Coral Island, My Time At Portia en Cozy Grove een klein beetje gespeeld maar weet nog niet of ik het wat vind. 

Verder speel ik ook graag party of multiplayer horror games zoals Jackbox, Among Us, Uno/Cards Against Humanity via Tabletop Simulator, Phasmophobia, Forewarned enz. Heeeel soms speel ik met een paar vrienden mee met Valorant of Overwatch, maar dat zijn niet echt mijn type games dus vind dat na een uurtje ook wel weer genoeg. 😅

Ik heb een tijdje terug Goat Simulator 3 met vrienden gespeeld, wat een absurde en hilarische game. 😂

Eigenlijk ben ik wel bereid allerlei soorten games te spelen! Shooters ben ik alleen meestal niet zo in de stemming voor. Heb in het verleden ook aantal keren League of Legends gespeeld, maar die game is niks voor mij. Sowieso ben ik niet van competitief gamen, ik game liever voor de fun en ontspanning. :) 

Reageer