Ik heb per ongeluk het (pikante) pakketje van de buren open gemaakt. wat nu?

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 162 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2
  • Supercharger
  • 12 reacties

Dus, er kwam een AliExpress pakketje binnen (wat ik ook verwacht had). Zonder te kijken naar de geadresseerde, maak ik het pakketje open. 

Heel leuk, er staat familie om me heen. En wat zit er in? Een leren rokje en slipje, en 2x iets voor om je penis. 
Nu blijkt dat de postbode de huisnummers door elkaar heeft gehaald. I.p.v af te leveren op 16A, ligt ie bij mij (Nr.16). 

Nu weet ik dat vandaag de buren op vakantie zijn gegaan. Druk ik de opengemaakte verpakking door de brievenbus, waardoor zij weten dat iemand het gezien heeft. Of gooi ik het weg in de prullenbak en denken zij dat het pakketje nooit is aangekomen? 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Zorg ervoor dat het spul bij de buren komt. Het kan iedereen overkomen. Je zou je excuses kunnen aanbieden om het netjes af te ronden. Je zou je ook kunnen afvragen: wat zou ik graag willen als ik de buurman zou zijn? 

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben het met Lisa eens, ik zou het pakketje gewoon bij hen in de brievenbus doen.

Hoi, ik ben best benieuwd hoe het is verlopen.