Ik ga een dagje weg en ik neem mee?

  • 31 July 2022
  • 25 reacties
  • 406 × bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Assistent Community Manager
  • 711 reacties

Heyy hoii, daar ben ik weer. 

 

De meeste kennen mijn topics vast wel, zo hebben we tellen van 1 tot 1000 & hoe oud is de persoon onder je. Vandaag komen we met een nieuwe variant, we gaan een dagje weg maar wat moeten we eigenlijk meenemen? 

 

Het is de bedoeling dat je eerdere antwoorden opsomt in je reactie, je kunt ze eenvoudig knippen en plakken. Probeer telkens een ding toe te voegen aan de lijst. 

 

Ik zal beginnen, we gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak 

 

 


25 reacties

Reputatie 6
Badge +9

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water

Reputatie 3
Badge +4

 

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes

Reputatie 5
Badge +10

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader

Badge

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding

Reputatie 7
Badge +12

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes

Reputatie 7
Badge +9

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek

Reputatie 3
Badge +2

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème

Reputatie 7
Badge +10

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook 

Reputatie 5
Badge +6

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur

Reputatie 7
Badge +12

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken

Reputatie 7
Badge +10

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, Slippers

Reputatie 6
Badge +7

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril

Reputatie 7
Badge +12

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal

Reputatie 5
Badge +7

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂

Reputatie 6
Badge +12

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox

Reputatie 7
Badge +12

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld

Reputatie 7
Badge +10

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favourite kussen.

Reputatie 7
Badge +10

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favourite kussen, Een zachte deken

 

Reputatie 7
Badge +5

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, 

Reputatie 5
Badge +6

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan,

Badge +1

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, 

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer

Reputatie 7
Badge +5

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpaneen spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen

Reageer