Ik ben niet de enige die…

• 12 January 2023
  • 82 reacties
  • 831 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Ik wil een soort spelletje spelen. Het is gebaseerd op iets wat ik heb gedaan met de kennismakingsdag van school. Het heeft als doel om inzicht te krijgen in dat je er vaak niet alleen voor staat; dat er mensen zijn die jouw interesses/situaties delen.

Wat is de bedoeling:
Iemand reageert op deze post met: ik denk dat ik de enige ben… (vul wat in). Dit mag van alles zijn, waar jij je comfortabel bij voelt. Heb jij het ook of herken je de situatie dan geef je die reactie een like.

Bijvoorbeeld:

“Ik denk dat ik de enige ben die paardengek is.”
Dan liked iedereen die paardengek is die reactie. 

Nu voor het echie:

Ik denk dat ik de enige ben die geïnteresseerd is in de holistische kant van medicijnleer. 

82 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ik ben de enige die vanuit speciaal basis en middelbaar onderwijs naar MBO 2 en vervolgens MBO 4 is gegaan en beide studies volledig heeft weten af te ronden ondanks alle tegenslagen zoals onder andere voor de eerste keer in mijn hele schoolcarrière een halfjaar teruggeplaatst worden en alle docenten in hun gezicht uiteindelijk keihard het ongelijk bewijzen (MBO niveau 4 studie). 

Wat ongelooflijk netjes van je! Super trots mag je daarop zijn. En wat is het lekker om mensen hun ongelijk te bewijzen (heb het zelf ook een keertje gedaan).

Reputatie 5
Badge +8

Ik ben de enige die vanuit speciaal basis en middelbaar onderwijs naar MBO 2 en vervolgens MBO 4 is gegaan en beide studies volledig heeft weten af te ronden ondanks alle tegenslagen zoals onder andere voor de eerste keer in mijn hele schoolcarrière een halfjaar teruggeplaatst worden en alle docenten in hun gezicht uiteindelijk keihard het ongelijk bewijzen (MBO niveau 4 studie). 

Wat ongelooflijk netjes van je! Super trots mag je daarop zijn. En wat is het lekker om mensen hun ongelijk te bewijzen (heb het zelf ook een keertje gedaan).

Ben ik ook wel, al laat het vele thuiszitten nu het niet zo voelen tegenwoordig. Ik heb al vaak genoeg mensen ongelijk moeten bewijzen en mezelf moeten bewijzen in deze keiharde maatschappij. 

Badge +1

Ik ben de enige die nog nooit in de Efteling is geweest. 

Je zal vast niet de enige zijn daarin. Zelf ben ik ook 1x geweest, maar ik was toen 5 of 6 jaar😅

Je maakt me er ook totaal niet blij mee.. Ik heb een soort fobie voor van die poppen als Pardoes.

Reputatie 5
Badge +8

Je zal vast niet de enige zijn daarin. Zelf ben ik ook 1x geweest, maar ik was toen 5 of 6 jaar😅

Je maakt me er ook totaal niet blij mee.. Ik heb een soort fobie voor van die poppen als Pardoes.

Ik had vroeger zo'n computergame van de Efteling en ik heb een fobie voor Ratatar; een gemene rat die elke keer kleuren kwam stelen. Ik ben ook niet zo van de poppen (met name Chucky en dat soort dingen maar Pardoes kan ik nog wel aan).

Badge +1

Ik heb zelf weleens in het pak van een beer gezeten,  maar dat heeft me er niet vanaf geholpen. Als ik weet wie erin zit kan ik het wel hendelen, maar anders echt niet..

Reputatie 4
Badge +6

Ben ik ook wel, al laat het vele thuiszitten nu het niet zo voelen tegenwoordig. Ik heb al vaak genoeg mensen ongelijk moeten bewijzen en mezelf moeten bewijzen in deze keiharde maatschappij. 

Vervelend dat je nu thuiszit, hoe komt dat als ik vragen? En ook vervelend dat je jezelf continue moet bewijzen in deze keiharde maatschappij. Is dat niet erg vermoeiend?

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb zelf weleens in het pak van een beer gezeten,  maar dat heeft me er niet vanaf geholpen. Als ik weet wie erin zit kan ik het wel hendelen, maar anders echt niet..

Wat is de context van die stukje verhaal?!

Badge +1

Over dat bang zijn voor poppen en daarom niet naar de Efteling willen. 

Reputatie 4
Badge +6

Over dat bang zijn voor poppen en daarom niet naar de Efteling willen. 

Oh! Ik had daar niets van gelezen (de poppen), misschien heb ik het stukje gemist. Dus vandaar dat ik even niet snapte waar de reactie op was

Badge +1

Hier staat het. Ik weet ook precies hoe het is gekomen. Als peuter ben ik in de buggy een keer voor een pop gezet als je er een muntje in gooide. Ik schreeuwen omdat ik bang was maar m'n zussen die me daar hadden neergezet waren weg gelopen en ik werd dus niet weggehaald. Sindsdien heb ik die angst. Tegenwoordig is het dus wel wat minder want nu heb ik het alleen nog voor poppen waar echt mensen inzitten. Disneyland zou je me dus ook niet blij mee maken.

Reputatie 4
Badge +6

Hier staat het. Ik weet ook precies hoe het is gekomen. Als peuter ben ik in de buggy een keer voor een pop gezet als je er een muntje in gooide. Ik schreeuwen omdat ik bang was maar m'n zussen die me daar hadden neergezet waren weg gelopen en ik werd dus niet weggehaald. Sindsdien heb ik die angst. Tegenwoordig is het dus wel wat minder want nu heb ik het alleen nog voor poppen waar echt mensen inzitten. Disneyland zou je me dus ook niet blij mee maken.

Oohh, ik heb dit niet gezien. Ook geen melding van gehad. Evengoed bedankt dat je me toch hebt verwezen naar je reactie.

Vervelend trouwens dat je op die manier een fobie hebt opgelopen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat écht niet leuk waa

Badge +1

Oohh, ik heb dit niet gezien. Ook geen melding van gehad. Evengoed bedankt dat je me toch hebt verwezen naar je reactie.

Vervelend trouwens dat je op die manier een fobie hebt opgelopen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat écht niet leuk waa

Ja, ik weet ook dat we een keer in de dierentuin waren en dat er bij de ingang zo iemand stond. Ik heb de hele dag steeds achter me om gekeken of tie niet achter me aan kwam.

Reputatie 5
Badge +8

Vervelend dat je nu thuiszit, hoe komt dat als ik vragen? En ook vervelend dat je jezelf continue moet bewijzen in deze keiharde maatschappij. Is dat niet erg vermoeiend?

Dat komt door het feit dat ik maar niet aan de bak kom qua vast werk. Ben sinds vorig jaar zomer afgestudeerd maar onderwijs kom je niet zomaar een twee drie binnen. Daar komt ook nog eens het nadelige feit bij kijken dat ik jammer maar helaas een afstand heb tot de arbeidsmarkt wegens bepaalde omstandigheden. Zeker vervelend. Het is zacht nog uitgedrukt dat het erg vermoeiend is. Zelfs voor een doorzetter als ik zakte de moed al een beetje in de schoenen na een aantal maanden. Dag in dag uit moet ik mijzelf bewijzen en op een gegeven moment ben ik ook zo van '’ik ben meer dan kapot van iedere keer maar weer moeten terugbijten'’. Nu heb ik me inmiddels wel weer herpakt, maar ik kan niet wachten tot ik mijzelf even niet meer hoef te bewijzen en een adempauze kan krijgen.

Reputatie 4
Badge +4

Ik denk dat ik de enige ben die zat is van het Westers mentaliteit, (heel vaag weet ik).

Ook denk ik dat ik de enige ben die helemaal alleen moet zijn wanneer ik mentaal moe ben van mensen, want ik ben heel introvert, inclusief in een relatie. En een kort limiet heb aan knuffelen en fysiek contact met een partner. 

Reputatie 4
Badge +6

Ik denk dat ik de enige ben die zat is van het Westers mentaliteit, (heel vaag weet ik).

Ook denk ik dat ik de enige ben die helemaal alleen moet zijn wanneer ik mentaal moe ben van mensen, want ik ben heel introvert, inclusief in een relatie. En een kort limiet heb aan knuffelen en fysiek contact met een partner. 

Ik herken zo erg wat je zegt! Behalve het fysieke contact. Ik weet niet wat bij jou onder “kort limiet” valt, maar ik houd er wat van om lekker tegen iemand aan te liggen of zo

Reputatie 4
Badge +6

Ik ben de enige die organisatie/schoonmaak videos erg relaxend vindt😅  (ik kijk ook van die auto detail video’s)

Reputatie 2
Badge +3

Ik denk dat ik de enige ben die al 6jaar doet over de Pabo..

Reputatie 4
Badge +6

Hoe lang is de studie normaal gesproken?

Reputatie 2
Badge +3

@LentheLiesje 4 jaar en het is nog maar te hopen dat ik het dit jaar wel red...😅

Reputatie 4
Badge +6

@LentheLiesje 4 jaar en het is nog maar te hopen dat ik het dit jaar wel red...😅

Vervelend dat je er al zo lang over doet. Zit daar een reden achter?

Reputatie 2
Badge +3

Vervelend dat je er al zo lang over doet. Zit daar een reden achter?

@LentheLiesje zie privé:)

Reputatie 4
Badge +9

Ik denk dat ik de enige ben die gehoorverlies heeft en uitval van evenwichtsorganen beiderzijds.

Badge

Ik denk dat ik de enige ben die 3 instrumenten in eigen bezit heeft en er geen één echt kan bespelen. 

Reputatie 4
Badge +6

Ik denk dat ik de enige ben die 3 instrumenten in eigen bezit heeft en er geen één echt kan bespelen. 

Nice! Welke instrumenten heb je? En hoe komt het dan de er geen één écht kan bespelen?

Reputatie 4
Badge +6

Ik denk dat ik de enige ben die gehoorverlies heeft en uitval van evenwichtsorganen beiderzijds.

Dat lijkt me erg vervelend! Heb je hierover niet verteld in onze chat?

Reageer