Yanisse 23 omgeving Den Haag

  • 14 August 2022
  • 15 reacties
  • 294 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi allemaal, mijn naam is Shaienne! Ik ben 23 jaar oud en woon in Den Haag. Ik ben een rustig persoon en introvert en vind het soms lastig om vriendschappen te sluiten. Maar zodra je me leert kennen kan ik gezellig zijn en ik vind het ook fijn om een ander een luisterend oor te bieden. 

Ik hou ervan om in mijn vrije tijd te bakken, schilderen,  of gewoon even lekker door de stad te wandelen. En ik hou ook van boeken lezen en films en series kijken, voornamelijk fantasy, sci-fi en thrillers. 

Als iemand zin heeft om een keer even te gaan winkelen, een filmpje pakken of gewoon te wandelen in Den Haag of een andere stad, dan kan je mij een berichtje sturen :D.

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey Shaienne

 

welkom en leuk dat je op de community bent

ik herken me in het introvert zijn en moeite hebben met vriendschappen te sluiten

ik zie dat je van bakken en bakken en schilderen houd wat voor dingen hou je van om te bakken en te schilderen?

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 
 

Wat zijn jouw favoriete boeken/films en series? Heb je misschien ook een foto die je zou willen delen van iets wat je geschilderd heb? 
Ik ben al twee weken aan het plannen om weer eens naar Den Haag te gaan, wil graag naar de Haagse Markt, want woon redelijk dicht in de buurt. Alleen dit weer heeft het mij nog even doen laten uitstellen. 

Reputatie 1
Badge

hey Shaienne

 

welkom en leuk dat je op de community bent

ik herken me in het introvert zijn en moeite hebben met vriendschappen te sluiten

ik zie dat je van bakken en bakken en schilderen houd wat voor dingen hou je van om te bakken en te schilderen?


Hi Mark, 

ik bak echt van alles! Maar vooral taarten bijvoorbeeld kokostaart, cashewnotentaart, upside down cake (met ananas) en mijn tiramisu is echt heerlijk (al zeg ik het zelf haha ). En ik schilder vooral landschappen, maar dan zegmaar met nummers, die aangeven welke kleur op elke plek moet.

 

 

Reputatie 1
Badge

Hi welkom! 
 

Wat zijn jouw favoriete boeken/films en series? Heb je misschien ook een foto die je zou willen delen van iets wat je geschilderd heb? 
Ik ben al twee weken aan het plannen om weer eens naar Den Haag te gaan, wil graag naar de Haagse Markt, want woon redelijk dicht in de buurt. Alleen dit weer heeft het mij nog even doen laten uitstellen. 

Hoi Naoomi, 

The throne of glass boekenserie van Sarah J. Maas vind ik echt erg leuk en nu ben ik tell no one van Harlan Coben aan het lezen (ook een aanrader). En qua series vind ik The Witcher, La Casa de Papel en manifest wel spannend. 

Ja, het kan ook wel erg druk zijn op de markt met dit weer. Als je gezelschap wil wanneer je naar de markt gaat, kan je het me laten weten :D. 

 

Reputatie 6
Badge +8

@Yanisse 
Dat klinkt interessant. Ik ben op zoek naar een nieuwe reeks om te lezen aangezien ik bijna klaar ben met de huidige. Ik zal dus zeker eens een kijkje nemen. Qua series heb je een goede smaak, dus als dat met boeken ook zo is, zal dat goed moeten komen! 
 

Is die markt een aanrader of maakt men het grootser dan dat het daadwerkelijk is. Nou ja, in ieder geval vind ik Den Haag sowieso wel gezellig voor een uitstapje. Alleen maar leuk als je mee wilt :) 

Oh wauw, wat een mooi schilderij! Wat doe je er zoal mee als je klaar bent? Gaat het allemaal aan de muur? 
 

Ik las iets over jouw recepten en ben nu lichtelijk jaloers. Ik zoek dus al een hele periode naar iemand die een cashewnotentaart kan maken. Ik ben er een regelrechte ramp mee. Vroeger had ik een adresje, maar die bestaat niet meer en heb er dus al zo lang trek in. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Hoi 

 

Welkom op de join us community! 

 

Heb je een foto van een up side down taart dat wil ik graag eens zien hahah!

Reputatie 1
Badge

@Naoomi welke boekenreeks ben je nu aan het lezen?

De haagse markt is zeker leuk om eens te bezoeken, maar het wordt inderdaad wel een beetje groter gemaakt dan het is haha.

Mijn schilderijen krijgen allemaal een mooi plekje aan de muur :).

Cashewnotentaart is echt één van mijn favorieten! Ik ben zelf nog een beetje aan het experimenteren met verschillende recepten, maar het is nog niet uitgekomen zoals ik wil helaas. Maar misschien kan je dit recept een keertje proberen.

https://www.antilliaans-eten.nl/recepten/cashewnoten-taart-bolo-di-cashupete/

 

Reputatie 1
Badge

@Quinty 

Hi Quinty, het klinkt waarschijnlijk veel spannender dan het is hahaha. Het is eigenlijk gewoon dat je ananasschijven op de bodem van de cakevorm zet en er daarna het cakebeslag op gooit. Wanneer de cake dan gebakken is, draai je de cake om, zodat de ananasschijven op de bovenkant van de taart te zien zijn. Dus als je van ananas houdt, zeker een keer proberen :D

 

Reputatie 7
Badge +10

@Yanisse He dat is jammer ik had iets spannend in gedachten. maar Annenas ik ook best lekker 

Welkom Shaienne

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Heel toevallig! Er was een taarten topic linkje en daar had ik het recept van de cashewnotentaart ook gedeeld. Wat onwijs lekker is die he haha! Het recept van Jurino (antilliaans eten) blijft toch wel de beste voor de basis inderdaad! 😎 Wellicht heb jij nog meer lekkere recepten voor dat topic?

 

Daarnaast wilde ik je vragen waar jij je schilderen op nummer canvassen besteld? De foto die je stuurde, dat ziet er echt heel mooi uit! 😍


Misschien kun je ook nog een kijkje nemen bij de verschillende groepen op de community. Zo kun je misschien in je regio wat meer mensen leren kennen of juist mensen ook met dezelfde hobby's; Groepen.

Veel plezier op de community! 😊

Reputatie 1
Badge

@Rochella het recept van Jurino is zeker erg lekker! Ik zal ook even een kijkje nemen op het taarten topic en de verschillende groepen.
 

Het schilderij dat ik geschilderd heb is helaas niet meer beschikbaar, maar ik heb wel twee sites waar ik de schilderijen bestel: Your Painting World en Nummer Schilder Store
 

 

Hey Shaienne!

 

Ik ben ook dol op Sci-fi boeken! Ik sta ervoor open om een keertje af te spreken om boekhandels te bezoeken :)

 

Hit me up als je geïnteresseerd bent. 

 

Groetjes, Zara

Reputatie 6
Badge +8

@Naoomi welke boekenreeks ben je nu aan het lezen?

De haagse markt is zeker leuk om eens te bezoeken, maar het wordt inderdaad wel een beetje groter gemaakt dan het is haha.

Mijn schilderijen krijgen allemaal een mooi plekje aan de muur :).

Cashewnotentaart is echt één van mijn favorieten! Ik ben zelf nog een beetje aan het experimenteren met verschillende recepten, maar het is nog niet uitgekomen zoals ik wil helaas. Maar misschien kan je dit recept een keertje proberen.

https://www.antilliaans-eten.nl/recepten/cashewnoten-taart-bolo-di-cashupete/

 

Ik ben de boekenreeks aan het lezen van M.J. Arlidge. Alle titels hebben een kinderliedje als naam. Het is wel een boek wat je zo weg leest. 
 

Daar was ik al bang voor! Maar het neemt niet weg dat ik er toch eens heen wil. Goede reden om weer eens naar Den Haag te kunnen. Het is momenteel alleen een beetje lastig wat te plannen. 
 

wat tof! Hoeveel hangen er nu?

Dankjewel voor het recept! Misschien moet ik toch nog eens een poging gaan wagen. 

Reputatie 1
Badge

@Zara ja leuk gaan we doen! 

Reputatie 1
Badge

@Naoomi M.J. Arlidge toegevoegd aan mijn leeslijst!

Ik heb nu vier schilderijen hangen :)

En wat betreft de taart is het zeker een poging waard!