Hoi Luitjes, Spontane jongen zoekt vrienden hahah😆

  • 16 January 2023
  • 5 reacties
  • 225 × bekeken

Badge

Hallo mensen,

 

Mijn naam is Robin uit Leeuwarden, maar ik reis graag en heb gratis OV dus kan overal heen. Ik ben 22 jaar al een tijdje actief. Maar er even tussen uit geweest. Het leek me leuk mensen te leren kennen online of in het echt. Ik ben sportief, kook graag, sociaal en kan me goed inleven in andermans verhalen door mn eigen. Hopelijk zijn er wat leuke mensen online of actief, hit me up😄


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Hey Robin,

Welkom! Wat doe je graag qua sport? Zelf heb ik een tijdje Chinees kickboksen gedaan, judo voor een jaartje, tennis voor 4 jaar en Kung Fu voor 11 jaar. En wat zijn je favoriete gerechten als het gaat om zelf te eten en welke gerechten maak jij zoal? 
 

Hoor graag van je terug💪

Badge

Oh jeetje wat een lijst vol😯 wel vet! Ik maak van alles van italiaans tot Arabisch etc :)

Reputatie 4
Badge +9

Oh lekker divers hoor! Ik houd zelf erg van Italiaans eten, zoals een pasta Carbonara😋

Badge

Hallo mensen,

 

Mijn naam is Robin uit Leeuwarden, maar ik reis graag en heb gratis OV dus kan overal heen. Ik ben 22 jaar al een tijdje actief. Maar er even tussen uit geweest. Het leek me leuk mensen te leren kennen online of in het echt. Ik ben sportief, kook graag, sociaal en kan me goed inleven in andermans verhalen door mn eigen. Hopelijk zijn er wat leuke mensen online of actief, hit me up😄

Hoi Robin, 

Ik kom ook uit Friesland, woon een paar treinstations van Leeuwarden vandaan😉. Leuk om te lezen dat je sportief bezig bent. Wat zijn verder je hobby’s?

groet Jesse 

Reputatie 7
Badge +10

Heee @Nik

vergeet niet dat je mensen ook kan taggen! Dan krijgen ze een melding!