Hoi ik ben Ticho, 22 jaar en woonachtig in Rotterdam

  • 16 June 2022
  • 9 reacties
  • 436 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal! Mijn naam is Ticho en ik ben 22 jaar. Woonachtig in Rotterdam samen met mijn ouders en broertje. Tot vorige week was ik werkzaam bij Albertheijn als shiftleider, maar 1 augustus ga ik beginnen aan een nieuwe opleiding BBL verzorgende IG en daar heb ik super veel zin in! 

 

Dingen die ik leuk vind zijn films en series, vooral het genre horror/ sci-fi. Qua games ben ik erg fan van Nintendo, maar een schietspel op de Xbox vind ik ook leuk. Wandelen en longboarden in de natuur is iets waar ook veel tijd aan besteed word, mits het weer natuurlijk meezit :) 

 

De reden dat ik me bij deze community heb aangesloten is omdat, ik me regelmatig eenzaam voel. Door de jaren heen zijn er een hoop vriendschappen verwatert, daarentegen komen er geen nieuwe vrienden bij. Doordat ik in het verleden vaak ben afgewezen, vind ik het moeilijk om nieuwe vrienden te maken uit angst om afgewezen te worden. 

 

Ik hoop in deze groep wat nieuwe mensen te ontmoeten, of dat nou alleen online is of face to face maakt me niet zoveel uit. Aarzel niet om een privé berichtje te sturen dat vind ik alleen maar leuk! 
 

Ticho :D


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hoi Ticho! 

Ik ben ook nieuw.

Leuk dat je van films en games houd.

Goed dat je hier naar contact zoekt.

Dit is dé plek om vrienden te maken.

 

Reputatie 5
Badge +10

Hoi,

 

wat leuk!!

welkom!!

 

in welke branche ga je de VIG opleiding beginnen? 
 

Reputatie 1
Badge

Hoi,

 

wat leuk!!

welkom!!

 

in welke branche ga je de VIG opleiding beginnen?

 

in de ouderen zorg, 1e jaar in een verpleeghuis en het 2e jaar thuiszorg :) 
 

 

Reputatie 1
Badge

Hoi Ticho! 

Ik ben ook nieuw.

Leuk dat je van films en games houd.

Goed dat je hier naar contact zoekt.

Dit is dé plek om vrienden te maken.

 

Wat leuk! Ik hoop hier wat contacten op te doen :) 

Reputatie 5
Badge +10

Oh wat leuk, ik zit zelf ook al een tijdje in de vvt. :)

ik hoop dat je het leuk gaat vinden :)

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

Wat leuk dat je de keuze hebt gemaakt om je voor te stellen en om de keuze te maken om een nieuwe opleiding te gaan doen! Mag ik vragen hoe je daarop bent gekomen?

wat voor games heb je zoal voor Nintendo? En wat is je favoriete film? 
 

Ik kom in ieder geval uit de buurt! Gezellig!

Reputatie 3
Badge +5

Welkom Ticho! Je bent een naamgenoot van een van mijn honden (maar dat typ je als Tigo) 😂

Leuk dat je een nieuwe opleiding start, veel succes met dat opleiding!

Wat zijn jouw favoriete spellen dat je op de Nintendo/Xbox speelt? En welke horrorfilms kijk jij het liefst?

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal! Mijn naam is Ticho en ik ben 22 jaar. Woonachtig in Rotterdam samen met mijn ouders en broertje. Tot vorige week was ik werkzaam bij Albertheijn als shiftleider, maar 1 augustus ga ik beginnen aan een nieuwe opleiding BBL verzorgende IG en daar heb ik super veel zin in! 

 

Wat gaaf dat je de VIG opleiding gaat doen, vanwaar deze keuze? De ouderen zorg is erg leuk, veel in te leren en jezelf te ontwikkelen!

Reputatie 4
Badge +7

Welkom, lijkt me gezellig om in contact te komen