Hoi ik ben Bo

  • 14 December 2021
  • 32 reacties
  • 832 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi, ik ben bo(19) en ik doe de opleiding onderwijsassistent. Dit vind ik erg leuk. Ik kan vaak geen aansluiting vinden bij andere mensen en dat vind ik jammer. Offline zijn met een goed boek is meer mijn ding dan uren door een telefoon scrollen.  Ik wil graag een gezellige tijd hebben met leuke mensen die er een beetje hetzelfde instaan! Ik ben benieuwd naar de andere leden.

Groetjes,

Bo


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

32 reacties

Reputatie 5
Badge +7

@Linde5

Ook een brede muzieksmaak, tof!  Rap en hardcore trekken mij ook niet zo. 

Dank je. Ik hou echt van muziek😁

Waar kom je vandaan?

In de buurt van Rotterdam, jij?

Ik woon in Baarn, dit is in de provincie Utrecht. In Rotterdam ben ik vorig jaar op vakantie geweest. 

Reputatie 2
Badge +1

@Manon413  Ik vind het heel leuk!  Ik loop nu stage in groep 3 en dat bevalt goed. Werk je als onderwijsassistent of ben je doorgestroomd naar de pabo?

@Linde5 Hoi Linde, welkom trouwens op deze community :)  Ik vind het leuk om foto's te maken/te verzamelen, ik luister graag naar muziek en kijk graag films. Standaard dingen dus haha. 

Leuk om te horen dat het je goed bevalt. Ik ben door gegaan naar logopedie maar na er achter te zijn gekomen dat dat niet helemaal mijn ding was, heb ik een tussen(half)jaar gedaan in Australië en nu doe ik de opleiding optiek. Compleet van richting veranderd dus 😁. Ben jij van plan om hierna nog pabo te doen? 

Reputatie 4
Badge +5

@Linde5  Vond je de stad een beetje leuk? 

Reputatie 4
Badge +5

@Manon413  Ik vind het heel leuk!  Ik loop nu stage in groep 3 en dat bevalt goed. Werk je als onderwijsassistent of ben je doorgestroomd naar de pabo?

@Linde5 Hoi Linde, welkom trouwens op deze community :)  Ik vind het leuk om foto's te maken/te verzamelen, ik luister graag naar muziek en kijk graag films. Standaard dingen dus haha. 

Leuk om te horen dat het je goed bevalt. Ik ben door gegaan naar logopedie maar na er achter te zijn gekomen dat dat niet helemaal mijn ding was, heb ik een tussen(half)jaar gedaan in Australië en nu doe ik de opleiding optiek. Compleet van richting veranderd dus 😁. Ben jij van plan om hierna nog pabo te doen? 

Wow een tussen half jaar in Australië, gaaf! Was het zoals je verwacht had? Ja behoorlijk van richting veranderd. Ik twijfel daar nog over, de tijd zal het leren.

Reputatie 5
Badge +7

@Linde5  Vond je de stad een beetje leuk? 

Ik vond de stad echt geweldig. Was zo leuk en gezellig

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Bo19 !

 

Wat leuk dat je hebt gekozen voor de opleiding onderwijsassistent!

 

Deze opleiding heb ik recentelijk afgerond dus mocht je dit berichtje lezen en verdere eventuele tips/advies van mij willen hebben, stuur mij dan gerust een privé berichtje, als je dat wilt natuurlijk.

 

Ik zie dat je boeken ook leuk vindt, toevallig ben ik ook een boekenworm :)

Reputatie 2
Badge +1

@Manon413  Ik vind het heel leuk!  Ik loop nu stage in groep 3 en dat bevalt goed. Werk je als onderwijsassistent of ben je doorgestroomd naar de pabo?

@Linde5 Hoi Linde, welkom trouwens op deze community :)  Ik vind het leuk om foto's te maken/te verzamelen, ik luister graag naar muziek en kijk graag films. Standaard dingen dus haha. 

Leuk om te horen dat het je goed bevalt. Ik ben door gegaan naar logopedie maar na er achter te zijn gekomen dat dat niet helemaal mijn ding was, heb ik een tussen(half)jaar gedaan in Australië en nu doe ik de opleiding optiek. Compleet van richting veranderd dus 😁. Ben jij van plan om hierna nog pabo te doen? 

Wow een tussen half jaar in Australië, gaaf! Was het zoals je verwacht had? Ja behoorlijk van richting veranderd. Ik twijfel daar nog over, de tijd zal het leren.

Ja het was echt super tof! Ik kwam daar net voor de coronatijd dus ik heb helaas maar 2 maanden gehad zonder lockdowns en maatregelen. Maar daar heb ik dan weer veel van geleerd, vooral over mezelf.

Gelukkig heb je nog genoeg tijd om te besluiten wat je wil, zolang je maar doet wat je leuk vind!