Hoi iedereen!

  • 18 July 2022
  • 4 reacties
  • 103 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi!

Mijn naam is Shuteye (altijd moe, altijd aan het dutten). Ik woon sinds een jaartje in Den Haag, maar ik heb helaas nog niet veel mensen ontmoet. 

Daarom leek het me leuk om een keertje wat af te spreken met mensen uit de regio!

Een beetje over mij. Ik ben student business met een passie voor koken en gamen. Daarnaast vind ik het leuk om iets met mijn handen te doen (schilderen, borduren, een kast in elkaar zetten). Ik zie mezelf niet als sportief, maar ik ben wel te porren voor een hike, een rondje strand of gaan op de rolschaatsen.

Tot kijk!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo Shuteye,

Ik woon dan misschien niet in dezelfde regio maar ik vind het wel leuk om je te ontmoeten op de online JoinUs Community.

Wat vindt je lekker om zoal te koken en heb je specifieke games die je leuk vindt? Je klinkt ook erg creatief zo te horen!

Reputatie 1
Badge

Hoi Bookworm, ook leuk om jou te ontmoeten!

Ik vind het vooral leuk om verschillende keukens uit te proberen, maar op het moment kook ik veel Italiaans. 

Favoriete games zijn Bioshock, Dishonored en Dragon Age Inquisition, maar ik speel ook veel online. 

En jij? Ben je ook een creatieveling?

Reputatie 7
Badge +9

Dankjewel Shuteye en dat klinkt lekker! Betreft Italiaans eten ben ik echt dol op Lasagne en Tagliatelle.

Van die games heb ik weleens gehoord, leuk! Ik speel ook online maar voornamelijk online op de Nintendo Switch. 

Ik ben qua schrijven een creatieveling (schrijf fanfictie; voornamelijk in het Engels, af en toe ook gedichten). Ik wil ooit mijn eigen Funko Pop maken (basismodel en verf heb ik al, nu alleen nog goede lucht drogende modelleerklei vinden en goede modelleergereedschap). Tekende voorheen ook veel maar dat doe ik nu niet meer zoveel omdat ik het geduld er niet echt voor heb en heel kritisch naar mijn tekenen kijk.

Reputatie 6
Badge +7

Hey Shuteye,

Ik woon ook nog maar net in Den Haag, ik heb al 1 iemand van joinus hier ontmoet. Ik heb ook moeite met contacten vinden en met mensen te praten hier maar daarom help ik ook mee bij de lokale zorgboerderij hier in den haag zuid. Zelf vind ik sporten wel leuk maar doe nu op dit moment niet een sport, wandelen is wel leuk (ik woon ook dicht bij het strand). Maar de dingen die ik voornaamst het leukst vind om te doen is lezen en muziek luisteren. Ik speelde vroeger ook games maar nu niet echt meer.