Hoi allemaal!

  • 24 April 2023
  • 2 reacties
  • 95 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal, ik ben 22 jaar en ik kom uit Zuid-Holland. Mijn hobby's zijn gamen, muziek luisteren, voetbal kijken (Feyenoord), pretparken bezoeken en schrijven. Ik ben een groot Star Wars fan, vandaar dat ik vooral Star Wars fan fiction schrijf. Het is voor mij een manier om mijn creativiteit te uiten en ik kan het letterlijk van mij afschrijven, waardoor ik weer wat ruimte in mijn hoofd heb. 😄😅

 

Aangezien ik mijzelf wel een groot pretpark fan vind, had ik het idee om mijn eerste forumpost af te sluiten met een vraag rondom dit onderwerp. Wat zijn jullie lievelingspretparken en/of attracties? 😎


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Antilles :) 

 

Welkom bij de join us community :) Tof nog een pretparken fan. 

Wat is jouw favoriete pretpark of atractie? 

 

Persoonlijk ben ik groot fan van de achtbanen van walibi. 

 

De efteling ben ik maar 1x 4 uurtjes geweest maar hier wil ik zeker nog eens een dag heen. Helaas is dit moeilijk door de verre reis. 

 

Ik zie dat je ook van game houdt tof :)  Welke games speel je ? en op welk platform? 

Reputatie 1
Badge

Hoi Nick
 

Mijn persoonlijke favorieten zijn de Efteling en Disneyland Resort Paris. Daarnaast vind ik Toverland zeer underrated. Mijn favoriete attracties zijn Twilight Zone: Tower of Terror, Phantom Manor en de Vliegende Hollander. Ik heb er meer, maar deze drie vind ik toch wel mijn persoonlijke top 3. 😄

Ik speel aardig wat games, maar degene die ik het vaakst speel zijn toch wel:
Star Wars: The Old Republic, Rollercoaster Tycoon 3 en FIFA (carrière mode)