hii! ben nieuw hier en wil graag nieuwe vrienden maken!

  • 19 March 2023
  • 6 reacties
  • 259 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi! 

Ik ben Rosa, 24 jaar en uit omgeving Amsterdam. 

Ben hier terecht gekomen via mijn hulpverlener (ptss, add etc.) om te werken aan mijn eenzaamheid en dus gezellig vrienden te maken:)

Mijn hobby's zijn vooral gamen, anime/films/series kijken, manga en boeken lezen, maar ik hou ook ontzettend van creatieve dingen zoals muziek maken, koken/bakken, schrijven, kleding, spiritualiteit en nog veel meer. 

In mijn leven ben ik vooral bezig met werk en school. Ik heb afgelope jaar een opleiding afgerond en ben aan het sparen om een volgende opleiding te kunnen beginnen. Naast mijn bijbaantje ben ik ook een eigen bedrijfje aan het opzetten!

 

Ik hoop hier veel leuke mensen te ontmoeten en goede vrienden aan over te houden:) 

Ben er altijd voor in om gezellig te praten en sta er vaak voor open om wat leuks te gaan doen. 

Kan niet wachten om jullie te leren kennen! 

 

Rosa 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey Rosa

welkom op de community

ik zie dat je van gamen houd welke soort games speel je vooral?

we hebben een community discord waar je met mensen kan typen en we hebben op vasten dagen een hang-out waar je kan praten met mensen

 

Reputatie 1
Badge +2

Hey Rosa! Ik ben Sabine, 22 jaar. Ik ben hier om dezelfde reden als jij. Ik woon niet in de buurt van Amsterdam maar misschien is het leuk om wat te praten? Ik hou ook van gamen en series kijken! Stuur me maar een bericht als je wilt :)

Badge

Hoi Rosa! Ik ben Ilona, 25 jaar en sluit me aan op wat Sabine zegt haha. Wat voor games speel je vooral? En wat is je favoriete anime? Bij mij staan the 7 deadly sins en black Clover hoog in het lijstje 

 

Groetjes Ilona ☺️

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) 

 

 

Welke games speel je graag? En welke opleiding zou je graag willen doen?

Reputatie 1
Badge

Hi Rosa, 

Ik ben zelf een lange tijd erg in het gamen geweest, ik ben 20 jaar en woonachtig in Amsterdam. Zelf houd ik mij veel bezig met het maken van designs en andere creatieve dingen dus daar sluiten wij goed op aan. 

Je kan mij altijd een berichtje sturen!

 

Reputatie 4
Badge +9

Hey Rosa,

Ik heb je een PB’tje gestuurd☺️