Inge 24 omgeving Krimpen aan den IJssel

  • 24 November 2021
  • 16 reacties
  • 273 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik ben Inge! Ik ben 24 en woon al een tijdje op mezelf. Ik studeer nog en daarnaast heb ik mijn eigen Etsy shop. Mijn hobbies zijn hardlopen, pilates, netflixen, lezen en verder kook ik wekelijks bij een nachtopvang voor m'n vrijwilligerswerk.

Door omstandigheden heb ik met niemand van vroeger meer contact en vlak daarna ben ik voor een tijdje in Albanië gewoond. Toen ik terug kwam was net corona begonnen en daardoor is het me nog steeds niet echt gelukt om weer een goed netwerk op te bouwen. Ik woon in Krimpen aan den IJssel trouwens!

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi Inge!

Klink gaaf, zo'n Etsy shop. Wat voor dingen verkoop je er?

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Inge!

Klink gaaf, zo'n Etsy shop. Wat voor dingen verkoop je er?

Littlest Pet Shop en accesoires er voor :)

Reputatie 5
Badge +5

Hoi Inge!

Klink gaaf, zo'n Etsy shop. Wat voor dingen verkoop je er?

Littlest Pet Shop en accesoires er voor :)

Oehhhh cool! Ik kan me Littlest Pet Shop nog goed herinneren, wat gaaf!

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Inge! :)

 

Wat is je favoriete Netflix serie en/of film? en wat voor soort boeken lees je het liefste?

Reputatie 3
Badge +3

Tof dat je je inzet voor de nachtopvang! Kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen, net als ik.

Hoe ben je in Albanië terecht gekomen als ik mag vragen?

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Inge!

Hi, ik ben Inge! Ik ben 24 en woon al een tijdje op mezelf. Ik studeer nog en daarnaast heb ik mijn eigen Etsy shop. Mijn hobbies zijn hardlopen, pilates, netflixen, lezen en verder kook ik wekelijks bij een nachtopvang voor m'n vrijwilligerswerk.

Door omstandigheden heb ik met niemand van vroeger meer contact en vlak daarna ben ik voor een tijdje in Albanië gewoond. Toen ik terug kwam was net corona begonnen en daardoor is het me nog steeds niet echt gelukt om weer een goed netwerk op te bouwen. Ik woon in Krimpen aan den IJssel trouwens!

 

 

Welkom Inge,

 

Wat super gaaf dat je je eigen shop hebt op Etsy! 👌 Hoe ben je er zo bij gekomen om dat te gaan doen?

En wat studeer je? Echt super tof van je dat je naast je studie en je Etsy shop ook nog vrijwilligers werk doet 👌

Reputatie 2
Badge +3

Hi, ik ben Inge! Ik ben 24 en woon al een tijdje op mezelf. Ik studeer nog en daarnaast heb ik mijn eigen Etsy shop. Mijn hobbies zijn hardlopen, pilates, netflixen, lezen en verder kook ik wekelijks bij een nachtopvang voor m'n vrijwilligerswerk.

Door omstandigheden heb ik met niemand van vroeger meer contact en vlak daarna ben ik voor een tijdje in Albanië gewoond. Toen ik terug kwam was net corona begonnen en daardoor is het me nog steeds niet echt gelukt om weer een goed netwerk op te bouwen. Ik woon in Krimpen aan den IJssel trouwens!

 

 

Ik luister veel naar Albanese rap muziek ken jij noizy. Stresi don xhoni mozzik of finem? 
 

deze is een hele mooi btw 

Badge +1

Hey, 

 

weet niet of je van bordspellen houdt? speel soms met andere mensen bordspellen bij iemand thuis. Kom zelf uit Lekkerkerk. 

Reputatie 2
Badge +1

Welkom Inge! :)

 

Wat is je favoriete Netflix serie en/of film? en wat voor soort boeken lees je het liefste?

M'n favoriete Netflix series zijn Ratched en Jane the Virgin. En qua boeken lees ik opzich van alles, maar het liefst thrillers en m'n Harry Potter boeken hah

Reputatie 2
Badge +1

Tof dat je je inzet voor de nachtopvang! Kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen, net als ik.

Hoe ben je in Albanië terecht gekomen als ik mag vragen?

Ik heb er een tijdje gewoond vanwege m'n studie en m'n ex woonde er.

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik ben Inge! Ik ben 24 en woon al een tijdje op mezelf. Ik studeer nog en daarnaast heb ik mijn eigen Etsy shop. Mijn hobbies zijn hardlopen, pilates, netflixen, lezen en verder kook ik wekelijks bij een nachtopvang voor m'n vrijwilligerswerk.

Door omstandigheden heb ik met niemand van vroeger meer contact en vlak daarna ben ik voor een tijdje in Albanië gewoond. Toen ik terug kwam was net corona begonnen en daardoor is het me nog steeds niet echt gelukt om weer een goed netwerk op te bouwen. Ik woon in Krimpen aan den IJssel trouwens!

 

 

Welkom Inge,

 

Wat super gaaf dat je je eigen shop hebt op Etsy! 👌 Hoe ben je er zo bij gekomen om dat te gaan doen?

En wat studeer je? Echt super tof van je dat je naast je studie en je Etsy shop ook nog vrijwilligers werk doet 👌

Haha dankjewel! Het leek mij wel heel tof om voor mezelf iets te gaan beginnen in plaats van in een winkel te werken zoals ik vroeger altijd heb gedaan. En toen kwam ik uiteindelijk op het idee om op Etsy Littlest Pet Shop te gaan verkopen. En ik studeer European Studies!

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik ben Inge! Ik ben 24 en woon al een tijdje op mezelf. Ik studeer nog en daarnaast heb ik mijn eigen Etsy shop. Mijn hobbies zijn hardlopen, pilates, netflixen, lezen en verder kook ik wekelijks bij een nachtopvang voor m'n vrijwilligerswerk.

Door omstandigheden heb ik met niemand van vroeger meer contact en vlak daarna ben ik voor een tijdje in Albanië gewoond. Toen ik terug kwam was net corona begonnen en daardoor is het me nog steeds niet echt gelukt om weer een goed netwerk op te bouwen. Ik woon in Krimpen aan den IJssel trouwens!

 

 

Ik luister veel naar Albanese rap muziek ken jij noizy. Stresi don xhoni mozzik of finem? 
 

deze is een hele mooi btw 

Jazeker! Ik luister best veel naar Noizy en Mozzik. Ik ben ook echt fan van Kidda 😊

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

 

weet niet of je van bordspellen houdt? speel soms met andere mensen bordspellen bij iemand thuis. Kom zelf uit Lekkerkerk. 

Ooh dat deed ik altijd toen ik nog in Albanië woonde! Afspreken met een groep mensen in een café en dan bordspellen spelen. Brengt echt weer herinneringen terug haha

Reputatie 6
Badge +9

M'n favoriete Netflix series zijn Ratched en Jane the Virgin. En qua boeken lees ik opzich van alles, maar het liefst thrillers en m'n Harry Potter boeken hah

Ooh jaa Jane the Virgin heb ik inderdaad ook gezien, dat was wel echt een leuke serie! Ik heb de Harry Potter boeken nog nooit gelezen 🙈😅 Maar ben wel van plan om die ooit nog een keer te lezen haha

 

Reputatie 2
Badge +2

Welkom Inge! Gaaf dat je in Albanië hebt gewoond, hoe was dat?