Pcb 28 omgeving Nijmegen

  • 1 June 2022
  • 4 reacties
  • 176 × bekeken

  • Explorer
  • 0 reacties

Hi iedereen,

Let’s go, even voorstellen: ik ben Peter, 28 jaar oud en woonachtig in het prachtige Nijmegen. Ik heb besloten om deze site te bezoeken omdat ik al een tijd merk dat ik me eenzaam voel en dat het me niet goed lukt om dit tegen te gaan. Ik heb in principe een paar goede vrienden maar het begint toch wat te oppervlakkig te voelen. Ik probeer ook regelmatig nieuwe dingen uit qua hobby’s maar ik werk dat het daar niet lukt om echt contact te maken of aansluiting te vinden: ik raak dan enorm gespannen waardoor ik helemaal stilval of snel weer wegga. Ik denk dat ik daar wel wat tips bij kan gebruiken en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!

Verder zijn er gelukkig ook leukere dingen: ik hou enorm van lezen, muziek luisteren en toneelspelen. Lijkt me leuk om hier met jullie over te praten en wellicht samen eens iets te ondernemen!
 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Peter,

 

Welkom op de community! Ik hoop dat je hier een beetje kunt vinden wat je zoekt. Ik herken jouw problemen niet, dus kan je helaas geen tips geven over hoe je daar mee om moet gaan. Ik kan je wel als tip geven even op de community rond te kijken. Er zijn verschillende groepen aangemaakt met mensen met dezelfde hobby, waar ook iedere keer evenementen georganiseerd worden.


Groeten, Henk

Reputatie 6
Badge +9

Hi Peter,

Welkom op het forum! Wat voor nieuwe hobby's heb je al geprobeerd? Misschien kan je iets gaan doen waarbij je niet de hele tijd hoeft te praten, zoals een teamsport, dan valt het minder op dat je gespannen bent of stilvalt. Je kunt je ook aanmelden voor een Join Us Online-groep, daar kan je ervaringen uitwisselen met anderen en krijg je tips van een elkaar en een begeleider. Ik heb zelf ook meegedaan en het is heel gezellig :)

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Peter,

 

Hoe gaat het nu met je? Heb afgelopen tijd nog iets leuks gedaan?

Badge

Hey Peter,

 

Ik ben Sander, 28 jaar en vind muziek luisteren ook erg tof heb zelfs een Sonos geluidssysteem daarvoor aangeschaft.

 

Grt