Hallo! Ik ben op zoek naar mensen die omgeving Alphen a/d Rijn open staan voor een nieuwe vriendschap.

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 105 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Op zoek naar vrienden, en eigenlijk het liefst gewoon lekker in het eggie.

Ik ben 29, samenwonend met mijn vriendin en 2 kinderen. Wij hebben de afgelopen jaren nogal wat stappen gemaakt in ons leven waardoor we een klein beetje zijn afgedwaald van het sociale aspect. Door onze verhuizing van Amsterdam naar Alphen helemaal! We kennen hier na 3 jaar nog steeds niet veel mensen. Oeps.

Wat ik een beetje zoek is het ongehaaste en ontspannende aspect van een vriendschap waarbij je bij elkaar op bezoek komt en je zelf naar de koelkast loopt om je drankje te pakken. Waarbij het vanzelfsprekend is dat je mee eet, maar ook elkaar opbelt om over 'n uurtje te gaan sporten, wandelen of misschien wel een play-date met jouw kinderen. Het maakt allemaal niet uit.

Nog meer achtergrondinformatie: Ik ben 10 jaar kok geweest, daarna instrumentatie en elektrisch techneut en nu ben ik werkzaam bij een engineeringsbureau als instrumentatie engineer.
Ik kook (bijna) elke dag, game op de PC (wel beetje casual gaming de laatste tijd) en hou van inhoudelijk slap lullen.

 

Stuur gerust een berichtje hier of via de Discord.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Yllk!

elkaar opbelt om over 'n uurtje te gaan sporten

Welke sporten doe je?

 

 

Welke sporten doe je?

 

Dankje Koolvis 👍  Ik doe momenteel niet aan sport. Mijn laatste keer echt sporten was zo'n 15 jaar geleden toen ik waterpolo beoefende. Nu weer een echte sport oppakken zie ik ook niet zitten, maar een stuk hardlopen, fietsen of met iemand een sportschool bezoeken lijkt me leuk. Zo alleenig heb ik de motivatie niet.

En jij?

Reputatie 6
Badge +9

 

En jij?

Beetje hetzelfde, ik doe ook niet echt een sport. Ik ga wel vaak wandelen en soms hardlopen.