Bram 24 omgeving heeswijk-dinther

  • 25 November 2021
  • 9 reacties
  • 131 × bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Supercharger
  • 19 reacties

Mijn naam is Bram, 24 jaar uit heeswijk-dinther. Ik ben net begonnen met mijn nieuwe baan als chemisch researcher. Verder zwem ik als sport. Mijn hobbies zijn lezen, spelletjes spelen en gamen.

 

Mijn favoriete moderator is Floris :) 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +12

😍

Wees welkom Bram

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Bram

 

Reputatie 7
Badge +12

Welkom, op welk platform ben je actief met gamen? 

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Bram :)

 

Wat voor soort boeken lees je graag?

Reputatie 5
Badge +7

Welkom Bram, leuk dat je er bent! 

Welkom Bram!

Fijn dat je je hebt aangemeld bij de community!

Welk boek ben je op dit moment aan het lezen? En wat voor boeken vind je leuk om te lezen? :blush: Heb je nog leestips voor ons?

Reputatie 3
Badge +1

Welkom Bram :)

 

Wat voor soort boeken lees je graag?

Hoi Melissa,

Ik ben een echte fantasy fan. Ik heb alle bekendere series al wel gelezen.

Reputatie 3
Badge +1

Welkom Bram!

Fijn dat je je hebt aangemeld bij de community!

Welk boek ben je op dit moment aan het lezen? En wat voor boeken vind je leuk om te lezen? :blush: Heb je nog leestips voor ons?

Hoi Rochella,

Ik lees op dit moment eigenlijk enkel Fantasy, heb nog een hele lijst series die nog gelezen moeten worden :)

Op dit moment ben ik niet begonnen met Malazan: book of the fallen. een tiendelige serie, dus daar ben ik voorlopig zoet mee.

Welkom Bram!

Fijn dat je je hebt aangemeld bij de community!

Welk boek ben je op dit moment aan het lezen? En wat voor boeken vind je leuk om te lezen? :blush: Heb je nog leestips voor ons?

Hoi Rochella,

Ik lees op dit moment eigenlijk enkel Fantasy, heb nog een hele lijst series die nog gelezen moeten worden :)

Op dit moment ben ik niet begonnen met Malazan: book of the fallen. een tiendelige serie, dus daar ben ik voorlopig zoet mee.

Leuk! 👌👍 Het is nu wel de mooiste tijd van het jaar om zo'n lijst weg te werken 😉 dus dat komt vast wel goed ja 😊