Rogier 27 omgeving Wezep

  • 30 November 2021
  • 10 reacties
  • 161 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey allemaal!

Mijn naam is Rogier. Ik ben 27 jaar oud en woon op kamers in Wezep.
Ik heb sinds mijn middelbare school verschillende studies gedaan op verschillende scholen waardoor ik nooit echt veel vrienden heb gemaakt.
Momenteel werk ik in de zorg, op een zorgboerderij op de dagbesteding met dementerenden. Omdat er nu dus corona heerst durf ik niet goed meer leuke dingen te ondernemen vanwege de risico's. Nadeel hiervan is dat ik dus weinig mensen live spreek. 
Op zich ben ik iemand die goed alleen kan zijn, ben ook wel een introvert. Na een werkdag ben ik meestal ook compleet gaar haha. Maar ik hoopte hier dus wat gezelligheid te kunnen vinden!

 

Nog even wat meer over mijzelf. Ik heb dus meerdere studies gedaan (Pabo, integrale veiligheidskunde, opticien en maatschappelijke zorg). Luister heel graag naar muziek (beheer samen met een vriend een chilllijst waar echt de chillste muziek in staat), en rijd graag auto. Ohja en sinds dit jaar, eigenlijk dankzij mijn ex (oktober vorig jaar tot juni dit jaar), ontdekt hoe heerlijk wandelen kan zijn en hoe therapeutisch dat ook kan zijn! Ik ga dan ook eigenlijk elk weekend wel richting een bos op de Veluwe om lekker te wandelen. 

Hiernaast zit ik er aan te denken mijn studentenkamer te verlaten en een huis te betrekken in Amersfoort, maaaar ja ehm, de huizenmarkt is nogal shit op het moment hahaha. Dus daar moet ik nog even geduld mee hebben… Of een vriendin vinden die met mij wil samenwonen haha!

 

Nouja dit is even Rogier in een kleine notendop. Ben heel erg open, dus stel je vragen gerust!

 

Groetjes :) 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Welkom Rogier,

Fijn dat je deze community hebt gevonden! Ik kan me heel goed vinden in je verhaal dat je op de middelbare school en de studies daarna helaas weinig contacten hebt kunnen leggen waarvan je zegt ja dat is de moeite waard! Plus ik herken me ook in dat je zegt dat je prima alleen/op jezelf kunt zijn maar dat je soms dan toch wel nog die sociale contacten mist.

Wat een ontzettend leuke werkplek heb je (lijkt mij dan) en wat moeilijk ook in deze corona periode. Echt een groot verantwoordelijkheidsgevoel heb je naar de oudjes doordat je ze dan eigenlijk ook niet wilt exposen zegmaar maar ook je eigen mentale gezondheid is heel belangrijk! Helaas gaan we weer een periode in waarbij heel veel weer op slot gaat.. 😬 er zijn via join us ook online groepen waaraan je kunt deelnemen (al zijn er nu wel wat wachttijden) ben je daar al van op de hoogte? Misschien vind je dat wel wat. En daarnaast er gelukkig inderdaad deze community nog! 😊 Het platform is net een weekje live en het blijft goed groeien, er melden zich elke dag veel nieuwe mensen aan!

Je schrijft dat je het heerlijk vindt om te wandelen, heel herkenbaar. Gaan en gedachten op 0 (en anders gebeurd dat vanzelf onderweg!) Op de Veluwe heb je echt eindeloze mogelijkheden om te lopen 👌👍

Hou maar op over de huizenmarkt, het is echt om te janken 🥲. Maar je weet het nooit hè, er kan zomaar ineens een kans zich voordoen! Of je zoekt een vriendin die met je wilt samen wonen 🤣. Kleine disclaimer; bij ons is het juist andersom hahaha. Net vorige maand samen gaan wonen 😱🙈 

Reputatie 2
Badge +1

Hey Rochella!

Kijk, daarom heb ik dus de stap genomen om deel te nemen aan JoinUs. Om anderen te horen die hetzelfde ervaren als ik. ‘Lotgenoten’ om het even zo te zeggen. Maar misschien juist ook mooi om dan met die mensen iets op te kunnen bouwen. 
Haha wat leuk dat je zo enthousiast bent over mijn werk! Is ook idd heerlijk werk. Elke dag mag ik lekker oudjes blij maken met eigenlijk kleine, simpele dingen. Wat voor werk doe jij? ;) Jaa ik had die online groepen al gespot, sta op een wachtlijst ;). Supertof om te lezen dat het nog zo nieuw is en al zo broeiend!

Jaa ben eigenlijk wel een beetje verliefd denk ik op de Veluwe. Man man man wat veel natuurschoonheden. Misschien tof om samen een keer te wandelen? Of ben je ook juist fan van lekker alleen wandelen zodat je gedachten dan op 0 gaan?

Haha ja kan! Ik ben ook niet compleet wanhopig hoor. In principe zit ik goed op mn kamer, maar ik wil gewoon door naar de volgende stap. Maar ik hoef hier niet weg zeg maar :) Haha tof! Gefeliciteerd :D 

Reputatie 7
Badge +12

Hii, welkom! Heb je ook een linkie naar die afspeellijst? Dan check ik hem later eventjes. 

Reputatie 2
Badge +1

Hii, welkom! Heb je ook een linkie naar die afspeellijst? Dan check ik hem later eventjes. 

Heyy!

Here it is :) 

Reputatie 6
Badge +11

Van harte welkom Rogier :)

 

 

Wezep is een hele mooie omgeving om in te wandelen ben ik helemaal met je eens. 
 

ik heb zelf in Heerde gewerkt op de motorcross en als daar dan wat gebeurde ging ik daarna altijd even mijn hoofd leeg maken.  In het bos is bij jou heel dicht bij toch ?

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Van harte welkom Rogier :)

 

 

Wezep is een hele mooie omgeving om in te wandelen ben ik helemaal met je eens. 
 

ik heb zelf in Heerde gewerkt op de motorcross en als daar dan wat gebeurde ging ik daarna altijd even mijn hoofd leeg maken.  In het bos is bij jou heel dicht bij toch ?

 

 

 

Hi Nick, thanks!

Oh tof wat toevallig! Hm ja klopt, al ga ik liever een stukkie rijden met de auto en dan wandelen. Meer de echte veluwe in. Omgeving Wezep en Heerde is natuurlijk best wel randje Veluwe ;)

Reputatie 6
Badge +11

Waar is mooi om te gaan lopen ? 
 

zelf vind in Oldebroek of het t harde ook wel een toffe omgeving 

Hey Rochella!

Kijk, daarom heb ik dus de stap genomen om deel te nemen aan JoinUs. Om anderen te horen die hetzelfde ervaren als ik. ‘Lotgenoten’ om het even zo te zeggen. Maar misschien juist ook mooi om dan met die mensen iets op te kunnen bouwen. 
Haha wat leuk dat je zo enthousiast bent over mijn werk! Is ook idd heerlijk werk. Elke dag mag ik lekker oudjes blij maken met eigenlijk kleine, simpele dingen. Wat voor werk doe jij? ;) Jaa ik had die online groepen al gespot, sta op een wachtlijst ;). Supertof om te lezen dat het nog zo nieuw is en al zo broeiend!

Jaa ben eigenlijk wel een beetje verliefd denk ik op de Veluwe. Man man man wat veel natuurschoonheden. Misschien tof om samen een keer te wandelen? Of ben je ook juist fan van lekker alleen wandelen zodat je gedachten dan op 0 gaan?

Haha ja kan! Ik ben ook niet compleet wanhopig hoor. In principe zit ik goed op mn kamer, maar ik wil gewoon door naar de volgende stap. Maar ik hoef hier niet weg zeg maar :) Haha tof! Gefeliciteerd :D 

Fijn om te horen dat je je hier dan op je '’plek'’ voelt om het zo maar even te zeggen :wink: .

Leuk hoor! Fijn dat je zo kunt genieten ook van je werk, ook al zul je wel veel moeilijke dingen meemaken. Ik heb vroeger ook op een dagbesteding gewerkt voor ouderen, met dementie en ook met een verstandelijke/lichamelijke beperking dus toen ik jouw voorsteltopic zo las kwam dat gevoel meteen weer naar boven. Leuk, dankbaar werk!  Nu werk ik als brug/sluiswachter, totaal wat anders :wink:

Ah fijn dat je hebt aangemeld voor de online groepen! Ja dat kan even duren, zijn veel aanmeldingen voor.

Lijkt me leuk om een keertje een wandeling te maken daar! Wie weet kunnen we wel wat plannen binnenkort! Ik kom  alleen niet uit de buurt (Zuid-Holland) maar heb er vaak met de motor tourtjes gemaakt. Maar wie weet is het wel een leuk idee voor de community om zoiets te doen (of misschien vind je het fijner als de groepsgrootte eerst niet zo groot is haha dat kan natuurlijk ook!). :ok_hand: 

Ik vind het fijner altijd om te lopen met iemand samen maar dat is meer omdat ik me in mn eentje in een bos niet zo op mn gemak voel haha. Door de stad oid is dan weer een ander verhaal maar daar kan ik niet altijd mijn rust vinden. Heb je misschien al een leuke route in gedachten? 

Snap je helemaal, op een gegeven moment dan wil je gewoon verder, iets anders maar dat is helaas momenteel zo lastig met de huizenmarkt! Heb zelf 4,5jaar in een studio gewoond (wel op mezelf) en ik had eigenlijk niet verwacht dat we dit huisje konden huren, echt heel veel geluk mee gehad! In mn eentje had ik het helaas ook niet kunnen betalen (inkomenseis...)

Als het je leuk lijkt mag je mij wel een privé berichtje sturen om daar verder te praten. :blush:

Reputatie 3
Badge +2

Welkom Rogier! Leuke intro! Fijn dat je zo je rust kunt vinden in de natuur. Het werkt inderdaad heel therapeutisch om een rondje te wandelen of fietsen, zeker als je hoofd wat vol zit. Ik ben nog nooit op de Veluwe geweest, maar volgens mij is dat een prachtig gebied om wandelingen te maken. Loop je altijd dezelfde route of wisselt dit? Er staat me iets van bij dat daar ergens midden op de zandvlakte een groot standbeeld van een of andere generaal staat? Of ben ik verkeerd? :P

In ieder geval, welkom en ik hoop dat je hier wat mensen kunt ontmoeten. :)

Reputatie 7
Badge +10

Hi,

 

ik zag dat je aan het overwegen was om naar Amersfoort te verhuizen! Zelf woon ik daar in de buurt van Amersfoort, misschien kan ik je handje helpen?