groep whatsapp

  • 6 December 2022
  • 1 reactie
  • 138 × bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben michael ik ben 27 jaar ik woon in Gouda

Ik wil een groep gaan maken om met mensen die een behoefde hebben aan een gesprekken 

En eventueel afspreken 

Mocht je willen in een groep 

Stuur mij een privé bericht

Kwa leeftijd maak het niet uit 

Ik ben zelf 27 jaar 

Quinty 1 jaar geleden

Hi,

In dit topic wordt gevraagd om telefoon nummers uit te wisselen. Volgens de huisregels is het niet toegestaan om je nummer openbaar op de community te delen. In privé chat mag dit wel. Onthoud dat Join us is niet verantwoordelijk is op het moment dat jij jou nummer deelt. 

 

Dit is jou eigen verantwoordelijkheid. 

 

Als er iets is dan mag je dit melden bij een moderator of Community manager. We kunnen dan samen kijken of we hier iets aan kunnen doen. Maar onthoud je nummer delen blijft eigen verantwoordelijkheid.

Bekijk origineel

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hi,

In dit topic wordt gevraagd om telefoon nummers uit te wisselen. Volgens de huisregels is het niet toegestaan om je nummer openbaar op de community te delen. In privé chat mag dit wel. Onthoud dat Join us is niet verantwoordelijk is op het moment dat jij jou nummer deelt. 

 

Dit is jou eigen verantwoordelijkheid. 

 

Als er iets is dan mag je dit melden bij een moderator of Community manager. We kunnen dan samen kijken of we hier iets aan kunnen doen. Maar onthoud je nummer delen blijft eigen verantwoordelijkheid.