Diego 22 omgeving Helmond

  • 9 November 2021
  • 11 reacties
  • 396 × bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Assistent Community Manager
  • 725 reacties

Goed om maar meteen met de deur in huis te vallen ik ben niet Diego van Dora, wie ik dan wel ben? Goeie vraag ik zal me even voorstellen

 

Mijn naam is Diego, ik ben 22 jaartjes jong geboren op 15-06-1999. Woonachtig in Helmond, Noord-Brabant samen met mijn vrouw, dochtertje en onze hond Lazy (Engelse stafford).

 

Meer over mijzelf 

Ik woon nu 2,5 jaar in Helmond, hiervoor woonde ik nog bij mijn ouders in Beek en Donk, ben nu 3 jaar in een relatie inmiddels getrouwd en zoals hierboven kort genoemd heb ik een dochtertje van 3 weken en 6 dagen oud. Haar naam is Maeve en wat is het ongelofelijk tof om vader te zijn, er gaat een hele nieuwe wereld open met een baby'tje! 

Hobby's? Ja zeker! Dingen die mij bezig houden in mijn vrije tijd zijn gamen, dit doe ik op de Xbox voor mijn gamertag kun je altijd even een berichtje sturen. Programmeren, het liefst front-end  (HTML, CSS, JS) gerelateerd, dit is wat zichtbaar is op een website, Series kijken, muziek luisteren en wandelen met de hond. Natuurlijk gaat er ook heel wat tijd naar onze dochter Maeve. 

 

Favoriete games

- Sea of Thieves

- Assassins Creed 

ik heb ze allemaal, maar Valhalla (de nieuwste) is echt mijn favoriet.

 

Top 3 series

ik zou een hele lijst kunnen opnoemen van goede series die ik heb gezien maar houdt het bescheiden met mijn top 3; 

- Lucifer 

- The Arrow

- Sex Education

 

Lievelings film 

Als je deze film nog niet gezien hebt, is het echt het kijken waard! 

- The Greatest Showman 

 

Joinus

Mijn geschiedenis met Joinus. Ik ben zelf begonnen op een fysieke groep van Joinus in Beek en Donk 12-18, helaas door het leeftijdsverschil merkte ik dat ik eigenlijk te oud was voor deze groep. Toen kwam ik bij de 18+ groep in Veghel, wat een tijd was dit. Hier heb ik zo enorm van genoten dat ik inmiddels na dat ik 2 jaar volledig uitgestroomd ben van Joinus, me nog steeds inzet. Ik was ervaringsvrijwilliger bij de eerste opzet van Joinus online, toen heette dit nog StayConnected. Heb in het Brabantsdagblad gestaan met een artikel over eenzaamheid bij jongeren. Ik zit momenteel nog tot eind dit jaar in de Jongerenraad van Joinus, dan word dit aan andere toevertrouwd. Ben moderator op deze community en zoals misschien al opgemerkt één van de initiatief nemers. 

 

Mocht je verder nog wat over me willen weten, aarzel dan niet om me een privébericht te sturen of een reactie te plaatsen in het topic.


11 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Wat een mooie naam, Maeve! Nog gefeliciteerd met haar geboorte :blush:

Badge +9

Oeh de nostalgische StayConnected tijd! :yum: Dat is ook het moment waarop ik bij Join Us binnenkwam als deelnemer. Super tof dat je zo actief bent voor dit prachtige project! :blush:

Reputatie 2
Badge +1

Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Is echt een wonder om mee te maken. :blush:

Reputatie 3
Badge +1

Wat super tof om te lezen Diego! & natuurlijk gefeliciteeerd met jullie dochtertje!

Wij hebben een buitenlandse mix die het meest weg heeft van een stafford! :-)

T lijkt me mega gezellig om een xtje je te spreken!

Groetjessss Kirsten

Welkom Diego!

Nog gefeliciteerd met de kleine! Wat een leuke toevoeging voor jullie gezinnetje maar oh wat zal jullie leven nu even helemaal op zn kop staan zeg! :blush:

Heb zelf de Gamepass Ultimate van de xbox, maar speel vooral op pc/telefoon (heerlijk dat cloud gamen). 

Reputatie 4
Badge +3

Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! 

 

Wat vind je het leukste aan programeren?

Reputatie 7
Badge +10

Wat is eigelijk de reden geweest van de naam wijziging?:thinking:

Reputatie 7
Badge +12

Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! 

 

Wat vind je het leukste aan programeren?

Vooral het vormgeven van een website. 

 

Wat is eigelijk de reden geweest van de naam wijziging?:thinking:

Hoe bedoel je? Bedoel je van StayConnected naar Joinus Online? 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi lieve Diego!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi lieve Diego!

Heyy, welkom! 😊

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Diego ,

 

Ik zie dat je de serie Lucifer leuk vindt, ik vind hem ook erg leuk.

 

Als je Lucifer al leuk vindt kan ik je zeker Good Omens aanbevelen, mocht je Amazon Prime toevallig hebben en nog niet hebben gezien. Ik weet dat Neil Gaiman het een en ander aan de Lucifer serie heeft gedaan, volgens mij is Lucifer namelijk een van zijn karakters. Neil is daarnaast zeer betrokken geweest bij het maken van Good Omens seizoen 1, momenteel seizoen 2, deze zit in de postproductie fase.

 

Zou leuk zijn als er ooit een Crossover episode zou komen met Lucifer & Good Omens, zou erg lachen zijn. Lucifer en Crowley (niet te verwarren met de Supernatural Crowley) zouden waarschijnlijk flink feesten binnen de Lux en autoraces houden om te kijken of dat de Chevrolet Corvette van Lucifer of juist de goede oude Bentley van Crowley sneller zou zijn, terwijl Aziraphale met zijn rug tegen de stoel gedrukt zou zitten in de Bentley met grote ogen omdat Crowley echt veel en veel te snel zou rijden.

Aziraphale zou waarschijnlijk ook veel kletsen met dokter Linda over hoe Lucifer's therapiesessies gaan, haha.

Reageer