Gaan we naar de boekenwinkel?

  • 10 April 2023
  • 5 reacties
  • 199 × bekeken

Badge

Hoii, ik ben Emma en ik ben 19 jaar. Omgeving Enschede/Oldenzaal. Ik studeer Social Work en zit nu in mijn 2de jaar. Ik ben opzoek naar mensen om leuke dingen mee te doen zoals naar concerten gaan, boekwinkels bezoeken (en natuurlijk boeken kopen haha), terrasje pakken, te gamen of gewoon een leuk gesprek te voeren. 

 

Wees niet bang om een berichtje te sturen of om te reageren, daar word ik alleen maar heel blij van :)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Emma :)  

 

Van harte welkom :) Wat voor soort boeken lees je graag? 

En wat voor games vind je leuk ? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey hoi Emma,

Welke boekwinkels vindt je zoal leuk om te bezoeken en op welke gameconsoles speel je?

Badge

Ik lees graag fictie boeken, maar sommige non-fictie onderwerpen trekken mij. Ik lees graag in het Nederlands en in het Engels, ik probeer het een beetje af te wisselen. 

In Zwolle en en in Maastricht zitten 2 hele mooie boekenwinkels gevestigd in een kerk, deze vind ik heel erg gaaf. Ook ben ik vaak te vinden bij de vestigingen van boekhandel Broekhuis, maar dat is meer omdat deze in de buurt zitten :) 

 

Qua games speel ik voornamelijk Starstable (voor deze schaam ik me eigenlijk wel een beetje ;) ), Fortnite, Minecraft, Animal Crossing, en Life is Strange. Ik speel voornamelijk op de pc, maar heb ook een Nintendo Switch. 

Reputatie 6
Badge +11

Ik lees graag fictie boeken, maar sommige non-fictie onderwerpen trekken mij. Ik lees graag in het Nederlands en in het Engels, ik probeer het een beetje af te wisselen. 

In Zwolle en en in Maastricht zitten 2 hele mooie boekenwinkels gevestigd in een kerk, deze vind ik heel erg gaaf. Ook ben ik vaak te vinden bij de vestigingen van boekhandel Broekhuis, maar dat is meer omdat deze in de buurt zitten :) 

 

Qua games speel ik voornamelijk Starstable (voor deze schaam ik me eigenlijk wel een beetje ;) ), Fortnite, Minecraft, Animal Crossing, en Life is Strange. Ik speel voornamelijk op de pc, maar heb ook een Nintendo Switch. 

Leuk Leuk ) Ik woon in de buurt van Zwolle,  Mocht je eens wat willen ondernemen of samen willen gamen mag je altijd een berichtje sturen 

Reputatie 2
Badge +3

Hi Emma!

Toevallig studeer ik ook Social Work (zit in mijn 3e jaar).
Ik ben 28 jaar en ik woon in Enschede.

Zelf ben ik ook op zoek naar nieuwe vriendschappen. 
Ik zie dat we wat gemeenschappelijks hebben, misschien wil je gezellig kletsen?
Ik houd van boeken lezen, leuke gesprekken voeren, leuke uitstapjes maken, spelletjes doen.

 

Groetjes Amber