Flavia omgeving Utrecht

  • 24 November 2022
  • 15 reacties
  • 204 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal, mijn naam is Joan. Ik woon in Utrecht. Laatste tijd merk ik dat ik buiten mijn werk en school op de HU niet veel vrienden heb. Buiten school en werk spreek ik bijna nooit met anderen af. Dus daarom ben ik hier om nieuwe vrienden te maken. Ik hou series en films kijken, spelltejs doen, wandelen, fitnessen, tennissen (beginner), zwemmen lijkt mij ook leuk, ik probeer om meer boeken te lezen, shoppen in Utrecht, uit eten, live music, theaters shows, muziek luisteren en reizen. Eigenlijk vind ik veel dingen leuk.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hee Flavia, leuk dat je een berichtje heb geplaatst. Toevallig ga ik met een groep volgende week vrijdag iets leuks doen waar je gerust kan aansluiten als je wilt!

Reputatie 1
Badge

Heey Jeroen,

Fijn dat je reageert. Wat voor leuks gaan jullie doen?

Reputatie 1
Badge +1

uhm zal ik je het topic waarin dat besproken even doorsturen als je wilt?( want daar staat het uitgelegd)?

Reputatie 1
Badge

Is goed. dank je!

Reputatie 7
Badge +9

uhm zal ik je het topic waarin dat besproken even doorsturen als je wilt?( want daar staat het uitgelegd)?

Het topic waarin dat is besproken is inmiddels verwijderd op wens van mij (omdat het topic, mijn topic/het initiatief, uit zijn verband is gerukt zonder ook maar enige verdere communicatie met mij, wat nu wordt opgelost) en sommige dingen zijn verplaatst zou je nog af willen spreken met mensen @jeroennn 

Reputatie 1
Badge +1

Ja ik had het inderdaad gezien @The Ineffable Bookworm , bedankt!

Reputatie 3
Badge +2

Hey Joan, welkom! Ik woon zelf ook in de buurt van Utrecht (Zeist) en sta zeker open om een keer iets leuks te gaan doen :). Je hebt best wel een aantal interesses die overeenkomen hahah. Wat is je favoriete spelletje? Heb je nog wat op de planning staan qua live muziek en naar wat voor muziek luister je? 

Reputatie 1
Badge

@Bart1997 ik hou van board spelletjes zoals damen, schaken en 30 seconds. Kaart spelletjes zijn ook leuk. Ik heb nog geen plannen voor live muziek. Ik luister naar alles, maar vooral oude liedjes van jaren 80 en 90, R&B, pop, rock, reggae en rap, het ligt eraan hoe ik mij voel ;).

Heb jij plannen voor live muziek en wat doe je vaak in je vrije tijd?

Reputatie 3
Badge +2

@Flavia Ah, leuk hoor en ook lekker divers! 30 seconds is zeker een van mijn favorieten :). Ben je er goed in? 😝 Oooh, dat is een hele brede muzieksmaak zeg hahah. Heb je ook een favoriet nummer als je moet kiezen? Heel herkenbaar, dat de stemming waar je in zit bepaalt welke muziek je luistert. 

Ik denk niet dat je het echt onder live muziek kan scharen, maar ik ga morgen naar Vato Gonzalez in Tivoli :)! Ik kijk meestal weekend voor weekend of ik iets tegenkom wat leuk is of als vrienden met iets komen hahah. Ik wandel, sport en kook graag, al is het vaak ook heel simpel wat ik kook hahah. Daarnaast luister ik ook graag muziek of met mijn kamerplanten bezig. Ik verveel mij eigenlijk niet zo heel snel.

Reputatie 1
Badge

Dus je gaat vandaag genieten van love muziek. Die zanger ken ik niet. Zingt die in een andere taal?

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen lieveringsnummer. Soms raak ik verslaafd aan een lied maar dan ik die zelfde lied niet meer aanhoren XD. Mijn plannen zijn ook meestal spontaan.

Wat kook je het liefst? Ik jou ook van wandelen in de natuur. In Zeist heb je mooie wandel plekken.

Reputatie 7
Badge +10

Hee @Flavia 

ik heb het idee dat dit topic meer richting een voorstel post ging klopt dat? 

om deze reden heb ik hem met plaats naar small talk. Als je vragen heb mag je deze hier of in dm stellen.

Reputatie 3
Badge +2

@Flavia Nee, ik was gisteravond naar Vato Gonzalez ;). Haha, het is ook een dj, vandaar dat ik al zei dat ik het niet direct onder live muziek schaar. 

Hahah, heel herkenbaar. Je draait je favoriete plaat eigenlijk dood en krijgt er bijna een hekel aan 😂. Ahhh, altijd leuk om spontaan dingen te ondernemen. Wat was je leukste spontane evenement? 

Ik heb wel meerdere gerechten die ik erg lekker vind. Ze hebben alleen niet echt een naam, dus lastig om het helemaal goed te gaan omschrijven 😂. 

Ja, lekker is dat hé, even genieten van de rust. Zeker! Ik kan mij ei goed kwijt hier in Zeist wat betreft wandelen. Waar ga jij wel eens wandelen dan?

Reputatie 1
Badge

Hoe was zijn muziek? 

Hmmm ik denk karten,  het is niet dat spannend. Ik wil ook sky diven, maar de plannen worden altijd verplaats.

Zelf eigen recepten verzinnen is ook leuk. Ik eet vaak wel pittig ;)

Zeisterbos vind ik mooi. Verder wandel ik meestal gewoon hier in de omgeving. Mijn flat is omringd met natuur. Dat schilt wel wat.

Reputatie 3
Badge +2

@Flavia jaaa, echt super chill! Was echt een leuke avond/nacht :). 

Hartstikke leuk toch, het hoeft niet direct spannend te zijn hoor. Kan je een beetje karten? 😝 Ahhh, dat is jammer, maar klinkt wel tof. Wil je gewoon in Nederland sky diven of ergens in het buitenland?

Jatoch, gewoon wat dingen verwisselen in bestaande gerechten en weer een nieuw recept. Lekkerrr, wat is je favoriete gerecht dan?

Ja, zeker een mooi bos :). Ah ja, dat is wel fijn als je de deur uitstapt en direct in het groen bent.