Luke 22 omgeving Enschede

  • 1 August 2022
  • 2 reacties
  • 91 × bekeken

Reputatie 1

Heyhallo allemaal! 

 

Ik ben Luke, 22 jaar en kom uit de omgeving Enschede, waar ik ook een studie volg (creative business). 

 

Naast de studie houd ik me graag met muziek bezig (voornamelijk gitaar) en bezoek geregeld wat concerten. Paar bandjes waar ik graag naar luister, Idles, Frank Carter, Royal blood en alles wat een beetje in de buurt komt. Mochten jullie wat leuke suggesties hebben, gooi ze vooral deze kant op. 

 

De laatste tijd probeer ik wat vaker een boek te pakken in plaats van doelloos te scrollen op het internet. Momenteel ben ik Catch 22 aan het lezen. 

 

Ik kijk ernaar uit jullie beter te leren kennen! 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom! 

De titel van het boek klinkt bekend, ging dat niet ook over de tweede wereldoorlog? Of ben ik nu in de war met iets anders. Heb je nog meer boeken waarvan je denkt dat die op de leeslijst kunnen? 
 

Wat een supertoffe opleiding! Ik had de overweging om mij in september te focussen op een gelijke studie. Hoe bevalt het? 
 

En welke concerten heb je nog op de planning en/of zou je heen willen? 

Reputatie 6
Badge +11

Hey. Luke Welkom:) 

 

Welke muziek speel je zelf op je gitaar? 

 

Heb je nog leuke suggesties voor boeken ? Ik heb zelf nu 2 weken een inactieve dienst en merk dat ik ook veel achter een scherm zit