Even voortstellen!

  • 18 July 2022
  • 3 reacties
  • 117 × bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Mijn naam is Brent Steenvoorden en ben 22 jaar oud. Ik woon in Anna Paulowna, een dorp in de kop van Noord-Holland. Ik studeer op dit moment HBO Civiele techniek en ga volgend jaar afstuderen. Mijn hobby’s zijn: Gamen, Racefietsen, reizen door Europa en natuurlijk uitgaan. 

Door omstandigheden ben ik helaas veel vrienden verloren en heb ik niet heel vrienden meer. Ik zou graag een aantal nieuwe vriendschappen willen sluiten. 

Tot gauw!

 

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Badge

hi Brent, hoe lang racefiets je al? toevallig, want zelf had ik er de laatste tijd ook interesse in. zelf kom en woon ik uit Purmerend.

Reputatie 2
Badge

Ik fietste vroeger veel, maar dat heb ik even op pauze gezet door mijn studie. Maar ik heb sinds mei weer opgepakt. 

Welkom! Leuk om te zien dat er hier andere racefietsers zijn. Ik begon de indruk te krijgen dat ik de enige was. Wie weet zijn er nog meer. Het zou misschien wel leuk zijn om een klein Join Us pelotonnetje bij elkaar te krijgen 😄 Ik kom uit Velsen trouwens.