Sander 28 omgeving Zaltbommel

  • 21 July 2022
  • 5 reacties
  • 158 × bekeken

Badge

Hey allemaal,


Ik ben Sander, 28 jaar en op zoek naar leuke vriendelijke contacten/vrienden.

Woon samen met mijn vriendin in de buurt van Zaltbommel.

Mijn hobby's zijn motorrijden, kickboksen, film kijken, leuke uitjes zoals bioscoop/borrel avondje etc.

Doe graag nieuwe leuke contacten op, lijkt het je leuk! doe een creatief voorstel/pm

Grt

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey Sander, welkom op de community! :) 

Interessante hobby’s! Ik weet zelf niks van motorrijden of kickboksen, dus ik kan er niet over mee praten haha. Ondanks dat ik never op een motor zou stappen kan ik me wel voorstellen dat het heel gaaf is om te doen, het lijkt me ook heel vrij voelen! 

Ik hou ook heel erg van films! Welke genres vind je leuk om te kijken? En wat zijn je favoriete films? 

Hey sander welkom Ik zelf rijdt ook op de motor 

Wat voor een fiets heb jij? 

Ik een honda nc750x 

Badge

Hey Renate,

 

Wat zijn jou hobby's?

Dat is leuk om te horen dat je ook van films kijken houdt, ik vind comedy, actie, avontuur erg leuk.
zoals Jack ass, films met Adam sandler en actie films zoals mission impossible met Tom cruise.
daarnaast verdiep ik me ook altijd in motorrijders op youtube die een trip rond de wereld doen in dat soort real life docs ben ik ook geinteresseerd. 😂


Mijn favoriete film is Cash truck,  en American pie als comedy dan lig ik helemaal in een deuk.

 

Badge

 

hey Crashcoot,

 

Leuk! gaaf om te horen.

 

Een honda nc750x is een zeer degelijke fiets😋

 

In het verleden heb ik ook regelmatig honda gereden omdat ze heel duurzaam zijn,

tegenwoordig rij ik een BMW R1200GS Adventure al een tijdje een jaar of 3.😀

Reputatie 3
Badge

Hey Renate,

 

Wat zijn jou hobby's?

Dat is leuk om te horen dat je ook van films kijken houdt, ik vind comedy, actie, avontuur erg leuk.
zoals Jack ass, films met Adam sandler en actie films zoals mission impossible met Tom cruise.
daarnaast verdiep ik me ook altijd in motorrijders op youtube die een trip rond de wereld doen in dat soort real life docs ben ik ook geinteresseerd. 😂


Mijn favoriete film is Cash truck,  en American pie als comedy dan lig ik helemaal in een deuk.

 

Ohh dat zijn ook genres die ik leuk vind, alhoewel ik eigenlijk elk genre kijk, het hangt meer af van mijn mood haha. 

Adam Sandler was vroeger een van mijn favoriete acteurs, hij kan zo grappig zijn! Ik keek heel veel die film met Drew Barrymore, ik moest even de titel opzoeken: 50 first dates! En ik heb ook alle Mission Impossible films gezien, ook erg goed! Ik vind van Tom Cruise ook Knight and Day erg goed, met Cameron Diaz, heb je die al ooit gezien? 

Interesting! Nog nooit gehoord dat dat bestaat, vooral verbaast het me gezien een van mijn beste vrienden ook helemaal into motor rijden is en hij het er nooit over heeft haha! Zou jij zoiets ook willen doen? En zo ja, waar zou je dan zo’n trip willen doen? 

Cash Truck ken ik niet en American Pie heb ik heel lang geleden weleens gezien, dat kan ik niet meer zo goed herinneren eigenlijk 🙊 maar ik zie dat het vergeleken wordt met Dumb and Dumber en daar lag ik altijd mee in een deuk haha! Mijn favoriete komedie is The Heat, heb je die al ooit gezien? Écht na tien keren lig ik nog in een deuk alsof het de eerste keer is dat ik de film zie 🤣 

En mijn hobby’s? Ik zeg altijd het liefste dat ik hou van leren en creëren. ✨ Ik heb veel interesses en ik probeer het liefste continu nieuwe dingen. Ik speel piano, ik zing, ik schrijf muziek. Ik schrijf überhaupt heel graag, maar ook andere creatieve dingen zoals fotograferen, schilderen, grafisch vormgeven. Ik ben dol op koken en bakken én op eten 🤪. Ik kijk dus ook graag films en series en docu’s. Ik lees heel erg graag en ik ben altijd wel een cursus aan het doen. Op het moment is het yoga bijvoorbeeld, dat is echt een nieuwe obsessie! Dansen is echt een passie en ik ben helemaal gek op de Spaanse taal, dus ik luister de hele dag Spaanse muziek (is met het dansen ook een goede combi)! Oh filosoferen is ook echt mijn hobby, ik kan echt uren dingen uitdenken haha en het is ook erg leuk om samen met mensen te filosoferen! Dus het gaat een beetje alle kanten op, ik ben meer een jack of all trades haha!