Even voorstellen, Marissa Relou

• 2 May 2023
  • 8 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Hoi,

Mijn naam is Marissa Relou, ik ben 28 jaar en woon in Land van Cuijk (Noord-oost Brabant). Ik ga werken voor JoinUs online, en start nu met mijn eerste project. Leuk om hier ook rond te kijken en wie weet ook nog wat leuke nieuwe contacten tegen te komen.

Ik heb mijn diploma Social Work (Culturele en Maatschappelijke Vorming) en werkervaring als activiteitenbegeleider en in het jongerenwerk. Naast voor JoinUs werk ik momenteel ook op een BSO hier in de buurt. Verder doe ik aan roeien en coach daar ook de jeugd. Ik ben ook graag creatief bezig met tekenen en fotografie. Ik ben niet echt een gamer, maar altijd in voor een praatje of leuke dingen doen! 

Groetjes Marissa 😄

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hey Maris :) van harte welkom:) 

Wat zijn je hobby's? 

Badge

Dankje! ;) Mijn hobbys zijn dus roeien, tekenen, fotografie, wandelen (met de hond), glutenvrije taarten bakken, lezen, muziek, enz. Ik ga er ook graag op uit met familie of vrienden en houd wel van festivals.

Reputatie 6
Badge +8

Leuk :) wat voor festivals ga je graag naar toe en wat fotografeer je graag?

Badge

Ik ga nog niet zo vaak naar festivals als ik misschien best zou willen, vorig jaar Paaspop was het laatste grote festival waar ik was. Vind wel allerlei festvivals leuk, vooral pop/rock genre. Ook kleinere festivals met (gratis) live-muziek zoals Nijmeegse vierdaagsefeesten, bedrijdingsfestivals enz vind ik heel leuk!

Fotografie doe ik ook vooral bij roeien, werk, vrienden, dieren en rondom huis ;)

Badge

@Nick En wat zijn jouw hobbys? 

Reputatie 3
Badge +5

Ha Marissa, welkom!

Badge

Hey Marissa, 

Welkom! Wat leuk ik ben van dezelfde leeftijd uit dezelfde omgeving. Wat motiveert je om voor JoinUs te werken? :) 

Badge

Hey Marissa, 

Welkom! Wat leuk ik ben van dezelfde leeftijd uit dezelfde omgeving. Wat motiveert je om voor JoinUs te werken? :) 

Heey Tayyyy,

Leuk om te horen! Zelf sta ik ook altijd open voor nieuwe contacten/ vriendschappen en af en toe wat leuks doen, ik had hier alweer even niet gekeken, maar je mag altijd een berichtje sturen.

Ik heb ervaring opgedaan in het jongerenwerk en werd zo bekend met JoinUs. Ik vind het erg inspirerend en mooi wat JoinUs doet! Het zou ook wel wat voor mij geweest zijn ;). Ik heb mijn Bachelor of Social work gehaald, ervaring opgedaan en vind het nu ook super om zo ook wat te kunnen betekenen voor andere jongeren! 

Groetjes!

Reageer