Laura, 23 jaar, omgeving Harderwijk

  • 28 June 2022
  • 5 reacties
  • 132 × bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, ik ben Laura, 23 jaar en woon in Harderwijk. Ik woon sinds December in Harderwijk. Ik kom uit Arnhem (heb tussendoor 2 jaar in Rotterdam gewoond voordat ik naar Harderwijk verhuisde) en ken vrij weinig mensen in deze omgeving. Daar wil ik graag verandering in brengen. 

Over mij: 

Ik woon samen met mijn vriend en doe de opleiding pedagogisch medewerker. Ik vind het leuk om te wandelen, skeeleren, zit op scouting, hou van muziek luisteren en naar concerten te gaan. Ook vind ik picknicken en bijvoorbeeld aan het water zitten heel gezellig.

 

Woon je ook in omgeving Harderwijk, stuur me dan zeker een berichtje! (Ook als je 'maar' 17 bent of 'al' 30, leeftijd is maar een getal!)


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom @Laura in de community!

 

Wat goed dat je de eerste stap hebt gezet om wat meer mensen te leren kennen.

In welke jaar zit je van je opleiding?

Naar wat voor muziek luister je graag?

Wat was je laatste concert die je hebt bijgewoond?

 

Heb je al gekeken naar fysieke locaties van Join us in de buurt?

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groet,

Anwar

Reputatie 6
Badge +11

Hey van harte welkom:) 

 

hoe bevalt het in Harderwijk? Ik werk er gemiddeld 1 tot 2 dagen in de week 

Reputatie 2
Badge +1

@Anwar Ik heb toen ik in Rotterdam woonde bij Join-us gezeten. Was erg gezellig en heb daar nog een paar contacten aan over gehouden. Alleen door de reistijd enz kom ik er nu niet meer zo veel. Hier in omgeving Harderwijk zit helaas geen groep, maar wie weet in de toekomst :) 

Ik zit nu in het eind van mijn eerste jaar. Mijn favo muziek is toch wel een beetje indie-rock. Mijn laatste concert was van Kaleo (super goed live ook, aanrader!). Heb Ry X nog op het lijstje staan en ga deze zomer naar Sziget (festival in Boedapest).

Reputatie 2
Badge +1

@Nick het bevalt goed! Ik hou van natuur dus vind de combinatie van veel bos in de buurt hebben maar ook het water heel fijn! Alleen zou het dus leuk zijn als ik hier ook wat vrienden maak haha

Kom jij in Harderwijk voor je werk? 

Reputatie 6
Badge +11

@Nick het bevalt goed! Ik hou van natuur dus vind de combinatie van veel bos in de buurt hebben maar ook het water heel fijn! Alleen zou het dus leuk zijn als ik hier ook wat vrienden maak haha

Kom jij in Harderwijk voor je werk? 

Ja zeker kom er iedere vrijdag bijna voor werk. Soms ook andere dagen