Relia, 24 jaar, omgeving Zoetermeer

  • 25 June 2022
  • 8 reacties
  • 236 × bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Hoi allemaal, 

Mijn naam is relia en ik ben 24 jaar oud. Ik heb mezelf hier al eens eerder voorgesteld maar ik zag dat dat al ruim een half jaar geleden is dus vandaar doe ik het graag nog een keertje. 

Voor alle nieuwe leden die mij nog niet kennen. ik ben relia, ik kom uit Zoetermeer en ik werk fulltime binnen de gehandicaptenzorg. In september ga ik beginnen aan mijn hbo in fe richting social work. Ik woon samen met mijn vriend en hond. Verder heb ik sinds corona al geen vriendenkring meer. Ik merk dat ik het heel erg mis en kom hierdoor naast werk nog maar weinig de deur uit. Dit maakt dat ik me vaak eenzaam voel. Ik zou heel graag weer gezellige leuke mensen om me heen hebben voor gezelligheid en ook om af en toe m'n hard bij te kunnen luchten.

 

Dus ja wie weet tot snel 😊


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hey welkom  leuk dat je opnieuw voorsteld :) respect voor het werk wat je doet!

 

Ik ben zelf tuinman  bij de oudjes die lijden aan dementie  :) greetz

Reputatie 4
Badge +7

A oke, lijkt me ook heel waardevol werk

Reputatie 3
Badge +5

Welkom terug(?) op deze forum Relia!

Nice om te lezen wat voor werk je doet en veel succes bij je nieuwe opleiding volgend schooljaar.

Wat voor hond heb je en welke hobbies heb je?

Reputatie 4
Badge +7

Ik heb een kleine labrador 

Reputatie 4
Badge +6

Hoe zou je zeggen hoe jouw vriendenkring eruit zag voor Corona? Waren er dingen bij die je in je vrije tijd leuk vond/vind om te doen met anderen? 

En in ieder geval lijkt het mij wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb zelf een vriendinnetje van 24 jaar. En het lijkt me leuk om misschien als stelletje ook elkaar beter te leren kennen. 

Lukt het jou nu niet meer om de contacten te leggen voor corona met de mensen die je toen had?

Reputatie 4
Badge +7

Nee helaas is het meeste verwaterd

Reputatie 4
Badge +6

En heel misschien zijn er ook Join Us groepen (fysieke groepen) waar je je bij zou kunnen aansluiten in de omgeving. Daar kun je mogelijk ook nieuwe mensen ontmoeten. 

Misschien helpt het nog om jouw interesses met de groep te delen. En zullen er mogelijk meer mensen op jouw oproepje reageren. 

En heel misschien kan jouw vriend jou ook helpen in het uitbreiden van mensen om jou heen. Misschien dat hij jou kan helpen om te gaan met eenzame gevoelens en het uitbreiden van de kring van leeftijdsgenoten. 

Reputatie 5
Badge +7

Hey Relia! 

 

Leuk dat je jezelf opnieuw voorstelt! Ik kom graag terug op wat Michael hierboven benoemd, het zou inderdaad misschien wel fijn en leuk zijn om een join us groep te doen. Dit is mogelijk fysiek of online. 

 

Hieronder heb ik een linkje staan met de groepen in nederland, en daarmee kom je meteen op de site waar je je zou kunnen aanmelden voor een groep, zowel online als in het echt! https://www.join-us.nu/vind-mijn-joinus-locatie/?stad=Zoetermeer&submit=Zoek

Wie weet is het wat voor je! 

Groetjes Sharon