Myrthe 20 omgeving Gelderland

  • 13 June 2022
  • 7 reacties
  • 266 × bekeken

Reputatie 1

Hoii Hoii, ik ben Myrthe (20 jaar) en ik kom uit Gelderland. Voor mij is dit helemaal nieuw en best spannend haha. Sinds de coronatijd ben ik best wel eenzaam… ik heb echt wel wat vrienden maar heb vaak het idee dat ik altijd het initiatief moet nemen om af te spreken en dat andere nooit echt tijd hebben. Voor de corona tijd zag ik vaak mensen nog tijdens colleges maar toen dat weg viel, verwaterde veel vriendschappen helaas ook. Soms vraag ik me af waarom ik mij eenzaam voel en heb ik het gevoel dat ik me een beetje aanstel ofzo hahaha. Toch blijft het gevoel van eenzaamheid steeds terug komen. Ik vroeg me af of andere mensen dat gevoel misschien herkennen?

Maar goeddd nu wat vrolijker hahaha. Ik begin in september aan mijn master op de uni in Utrecht en ik hou erg van terassjes pakken, netflixen, lekker koken (en eten) en ik sport veel. :) Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen hier en mogelijk nieuwe vrienden te maken!!


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hey voel je welkom.

Ik herken mezelf in je verhaal. Ik kom zelf uit rheden naast arnhem.

Inderdaad ik ken het qua de Kar van het contact  trekkken of leuke dingen kunnen niet doorgaan Ivm geld reizen enzovoort..... 

Ik organiseer regelmatig uitjes in Gelderland  voel je vrij om.te joinen komt altijd ergens op de community te staan 

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Myrthe, ik hoop dat je hier leuke mensen ontmoet! Welke master ga je doen?

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Myrthe, welkom!

Zeker herkenbaar. Ik zag ook altijd mijn 'vrienden' voornamelijk tijdens colleges. Toen dat weg viel doordat ik switchte van opleiding en een nieuwe begon tijdens corona kwamen er ook niet echt nieuwe vriendschappen voor terug, ookal zie ik nu wel weer studiegenoten tijdens colleges e.d.. Maar ondanks dat ik ze dagelijks zie en spreek voelt het toch niet echt als vriendschappen, haha. Dus dat 'aanstel' gevoel herken ik wel. Je ziet wel mensen, maar voelt je er niet echt verbonden mee. Ergens toch wel 'legitieme' eenzaamheid dan, toch? ;)

 

Zo dan, 20jr en al aan je master beginnen. Dat doe je goed! Welke master ga je doen?

 

Groetjes

Reputatie 1
Badge +3

Hey Myrthe,

 

Ik herken mezelf in wat je zegt en je hobby's. Waar ergens kom je vandaan in Gelderland?

 

Badge

Hee Myrthe,

ik herken me in wat je zegt! De hobbys die je hebt kan ik me ook in vinden! Ik kom uit Utrecht. Het lijkt me leuk om je misschien te leren kennen

Reputatie 7
Badge +10

Heeeee

 

Welkom bij de join us familie! wist je dat er in Utrecht ook real life groepen zijn?

https://www.join-us.nu/locaties/join-us-utrecht-20-25-jaar/

https://www.join-us.nu/locaties/join-us-utrecht-16-20-jaar/

https://www.join-us.nu/locaties/join-us-utrechtse-heuvelrug-12-18-jaar/

 

 

Reputatie 5
Badge +7

heee! ik herken me zo erg in jouw verhaal, maar daarom zijn we hier toch, beetje nieuwe mensen leren kennen om je uiteindelijk samen minder eenzaam te voelen :)) voel je vrij om me een berichtje te sturen als je wilt haha