Daan 24 omgeving Weert (Limburg)

  • 29 November 2021
  • 5 reacties
  • 152 × bekeken

Badge +3

Hallo allemaal 🙂 

Ik ben Daan 24 jaar en afkomstig uit het zonnige Weert (Limburg) 

Ben officieel electronica monteur van beroep maar hard op zoek naar iets wat beter bij me past, want ja mijn passie is zingen en ja daar mis ik dan weer de vocale voor 😅 maar we blijven dromen! 

Wordt vaak gezien als het zonnetje in huis😅 zolang dochterlief niet thuis is dan😉 

Heb een prachtige dochter van 16 maanden oud waar ik al mijn extra lange weekenden mee samen ben. Dus echt tijd voor externe hobby's is er niet veel 😅Ben meestal wel 1 avond doordeweeks te vinden in de bios. Totaal geen film magnaat maar geniet van de ambiance en goede verhaallijnen. 

 

Eigenlijk zag ik een link voorbij komen op Facebook dus dacht waarom ook niet. 

Wat extra gezelligheid kent geen tijd toch? 

Het lijkt me erg gezellig om via deze weg contacten op te bouwen die wat langer meegaan. 

Hoop jullie genoeg verteld te hebben over mezelf , anders zou ik zeggen leef je uit & type maar raak 💪

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Olla, welkom! Zelf heb ik een dochtertje van 7 weken. Het is zo bijzonder, wij wonen in Helmond stuur gerust een berichtje voor een babydate haha 

Badge +3

Olla, welkom! Zelf heb ik een dochtertje van 7 weken. Het is zo bijzonder, wij wonen in Helmond stuur gerust een berichtje voor een babydate haha 

Heyhey, dank je wel! 

Wat leuk! Dat is nog erg jong. Volop genieten😇

dat lijkt me een erg leuk idee , zal je even een privé bericht sturen.

 

Welkom Daan uit het (nu nog steeds?) zonnige Weert.

Leuk dat je je hebt aangemeld bij de community! Naar wat voor soort werk ben je op zoek? Jammer dat je huidige baan hét niet voor je is, maar er zijn genoeg andere banen op de wereld dus dat zal vast wel goedkomen! 😉👍

Wat leuk dat je zo lekker met je dochter kunt keutelen! 😊🥰

Je hebt helemaal gelijk, gezelligheid kent geen tijd en je hebt je op een mooi moment aangemeld; de community groeit hard elke dag! Dus laat maar komen al die extra gezelligheid 😉

Ik hoop dat je hier leuke contacten kunt opdoen! 👌

Badge +3

Welkom Daan uit het (nu nog steeds?) zonnige Weert.

Leuk dat je je hebt aangemeld bij de community! Naar wat voor soort werk ben je op zoek? Jammer dat je huidige baan hét niet voor je is, maar er zijn genoeg andere banen op de wereld dus dat zal vast wel goedkomen! 😉👍

Wat leuk dat je zo lekker met je dochter kunt keutelen! 😊🥰

Je hebt helemaal gelijk, gezelligheid kent geen tijd en je hebt je op een mooi moment aangemeld; de community groeit hard elke dag! Dus laat maar komen al die extra gezelligheid 😉

Ik hoop dat je hier leuke contacten kunt opdoen! 👌

Hey hey,  ja vandaag is het helaas met regenachtige Weert inderdaad😅

Het zou erg schelen als ik zou weten wat ik zou willen. Ben druk aan het uitzoeken wat echt bij me past dus binnen de kortste tijd weten we meer. 

Ik ben benieuwd hoe het hier gaat lopen, kijk er in ieder geval erg naar uit ! 

Hey hey,  ja vandaag is het helaas met regenachtige Weert inderdaad😅

Het zou erg schelen als ik zou weten wat ik zou willen. Ben druk aan het uitzoeken wat echt bij me past dus binnen de kortste tijd weten we meer. 

Ik ben benieuwd hoe het hier gaat lopen, kijk er in ieder geval erg naar uit ! 

Er zijn zoooooveel opties, ik snap het heel goed dat je het dan moeilijk vindt om iets te vinden wat bij je past! 

Heb zelf toen de switch gemaakt vanuit de zorg naar nu de brug/sluis bediening (ook 2 bruggen in Weert, dus sorry als je daar wel eens voor staat te wachten :zipper_mouth:) en eigenlijk voelde dat vanaf moment 1 gewoon goed. Maar hoeveel sollicitaties bij verschillende bedrijven ik daarvoor de deur uit had gedaan.. genoeg! Haha. 

Misschien helpt het je om een beetje een opsomming te maken wat je juist niet wilt (zo was ik begonnen, alleen was ik wel snel klaar met dat lijstje :joy: )