Even voorstellen

  • 16 January 2023
  • 2 reacties
  • 77 × bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey allemaal,

 

Ik ben Wouter (veel mensen noemen me Waldo). Ik ben 28 jaar en woon in Enschede samen met een kat en een huisgenoot. Had al een tijdje een account hier maar kijk eigenlijk nu pas hier. Ik werk fulltime als frontend developer en daarnaast doe ik ook nog wat klussen als zzp’er. In mijn vrije tijd ga ik graag boulderen (2x per week ongeveer) en spreek graag met vrienden af om bijv speciaalbier (untappd) te drinken in het café of een avondje bordspellen te spelen. Muziek is een van de belangrijkste dingen in mijn leven. Ik vind het leuk om naar festivals, concerten of andere feesten te gaan. Kan vanalles zijn qua muziek, want zo vind ik festivals als Lowlands of Rock Werchter heel gaaf, maar ik ga ook graag naar bijvoorbeeld een techno feest of willekeurige coverbands. Sinds een jaar ongeveer volg ik ook gitaarles. Maar dit gaat nog niet zo heel goed, omdat ik het op mijn eigen tempo heel rustig aan doe.

 

Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, ook al ben ik niet altijd heel sociaal en vrij onzeker van mezelf.

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11

Hey Waldo :) 

 

 

Welkom terug :) ik ben ook groot liefhebber van speciale biertjes. Heb je nog aanraders voor mij ?

 

Welke bordspellen vind je leuk om te spelen? 

Reputatie 2
Badge +2

Hey Waldo :) 

 

 

Welkom terug 🙂 ik ben ook groot liefhebber van speciale biertjes. Heb je nog aanraders voor mij ?

 

Welke bordspellen vind je leuk om te spelen? 

Van wat voor type bier houd je? Wat ik sws altijd lekker vind is tripel karmeliet of delerium tremens.

 

Ik heb laatst pandemic gekocht. Die vind ik wel erg leuk omdat je in tegenstelling tot andere spellen niet tegen elkaar speelt, maar samen tegen het bord speelt.