Even voorstellen

  • 9 January 2023
  • 7 reacties
  • 220 × bekeken

Badge

Hallo allemaal,

 

Ik ben Naomi 17 januari wordt ik 27 en ik kom uit Nijverdal.

Sinds een week is mijn relatie uit, natuurlijk ga ik nu door een vrij diep dal maar ondertussen wil ik ook na de toekomst kijken en daar aan werken. Voor mij is het vrij moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen maar ook om contact te onderhouden. Zo heb ik op het moment geen vrienden, dus dat maakt alles vrij eenzaam. Mijn moeder vertelde over deze community/organisatie en ik dacht goh laten we het is proberen. 

 

Ik hou van gamen en van fitness en om lekker creatief bezig te zijn maar ik hou ook van goeie diepgaande gesprekken. Ik hoop hier mensen te leren kennen die ook interesse hebben in dit soort hobby's.

Mocht je interesse hebben stuur gerust een berichtje ik ben altijd in voor een goed gesprek en als je iemand een luisterd oor wil bieden is dat ook nooit weg vanwege mijn situatie nu :)

 

Groetjes naomi 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heeyy welkom, wat voor games speel je zoal?

Reputatie 6
Badge +11

Hey Naomi :) 

 

Van harte welkom, ik zit helaas momenteel een beetje in het zelfde schuitje.   

Mijn hobby's zijn ook game en fitnessen ga ik na lange tijd weer op pakken :) 

 

Je mag mij altijd een prive berichtje sturen  ik sta altijd open voor een gezellige chat :) en wie weet komt er een mooie vriendschap uit 

Hey!

Welkom bij de familie 😊

Wat vervelend dat je relatie uit is en dat je nu tegen al deze dingen aan het aanlopen bent. Ik herken het heel erg. Zelf heb ik ook geen vrienden en met name het behouden van vrienden is erg lastig. Als je ooit een luisterend oor nodig hebt of je gewoon eens over iets random wilt praten, dan mag je altijd een berichtje sturen. Ik vind het altijd wel leuk om ook gewoon eens lekker te kletsen 🥰😊

 

Heel veel sterkte en succes de aankomende periode. Je komt er écht doorheen 😘🥰

Badge

Heeyy welkom, wat voor games speel je zoal?

Hey dankjewel! goh ik speel eigenlijk altijd van alles wel, maar omdat net een week geleden mijn relatie uit is gegaan lukt het mij nog niet zo goed om het gamen weer op te pakken. Voorheen speelde ik veel ark en voornamelijk survival games vind ik geweldig. Maar ik vind een battle royale, shooters of een leuke solo game ook geweldig. Ik speel trouwens op een pc :)

Dag @Noemi,

Ik herken het dal zeker, maar echt goed van je dat je hier bent en er niet helemaal zelf doorheen hoeft te gaan. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd waarin jij je creativiteit loslaat! 

Badge

Dag @Noemi,

Ik herken het dal zeker, maar echt goed van je dat je hier bent en er niet helemaal zelf doorheen hoeft te gaan. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd waarin jij je creativiteit loslaat! 

Hey! wat een lief berichtje :). 

Goh ja waarin niet je kunt me bellen voor de gekste oplossingen als het moet. Maar ik hou er voornamelijk van om gewoon lekker bezig te zijn met mijn handen, en dat kan gewoon dom kleuren zijn maar dat kan ook grote diy projectjes zijn. inprincipe alles wat ik met mijn handen kan doen vind ik geweldig :)

Wat zijn je "grote diy projectjes"? Heb je toevallig wat leuke voorbeelden? Ik vind het altijd leuk om eigen gemaakte dingen te zien, het is meestal goede kwaliteit omdat je de persoonlijkheid en de tijd die erin gestoken is goed terugziet. :)