Tasje 20 omgeving Alkmaar

  • 16 September 2022
  • 11 reacties
  • 250 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi,

Ik ga mezelf eventjes voorstellen op dit nieuwe topic als een nieuw lid van Join Us. Mijn naam is Natasha, ik ben 20 jaar en kom uit de omgeving Alkmaar (Noord-Holland). Mijn hobby's zijn Reizen binnen/buiten NL, Uitgaan en met vrienden omgaan. Dit jaar ben ik nog bezig met het afronden van mijn MBO Opleiding. Ik ben een heel sociaal persoon die het leuk vind om veel vanuit huis te gaan. Daarnaast heb ik ook een tussenjaar gehad met school en hierdoor werd het moeilijker voor mij om nieuwe vrienden te maken. Ik hoop dat ik via dit forum nieuwe contacten kan vinden en dat ik meer mijn interesses kan delen.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welkom, wat voor opleiding doe je?

Reputatie 1
Badge

Welkom, wat voor opleiding doe je?

Beveiliging

Reputatie 2
Badge +2

Hi Natasha, 

Ik woon zelf in HHW dus niet ver van Alkmaar

Wat was de reden dat je voor de opleiding tot beveiliger koos?  Ben je zelf ook sportief?

Heb je al veel gereisd binnen Europa? Zijn er nog plekken die je kan aanraden om naartoe te gaan?

Reputatie 1
Badge

Hi Natasha, 

Ik woon zelf in HHW dus niet ver van Alkmaar

Wat was de reden dat je voor de opleiding tot beveiliger koos?  Ben je zelf ook sportief?

Heb je al veel gereisd binnen Europa? Zijn er nog plekken die je kan aanraden om naartoe te gaan?

Hey, ik woon ook in HHW

Mijn reden om voor deze opleiding te kiezen is omdat ik een alternatief moest kiezen, want daarvoor wilde ik Juridische medewerker worden. Nee, echt sportief ben ik niet.

Ik ben naar een paar landen geweest in Europa, maar zou graag eens naar Frankrijk/Engeland en Turkije gaan om daar te reizen. Ik ben meer van het cultuur dan dat ik voor zon-vakantie ga.

Reputatie 6
Badge +9

Welkom Natasha :)

Reputatie 6
Badge +8

Hi welkom!

Badge

Hoi Natasha!

 

Ik ben Nikita (23) uit Sint Pancras. Je mag altijd een berichtje sturen!

Badge

Hoi, je hebt mij een dm gestuurd maar ik kan niet antwoorden omdat je mij niet volgt. Ik zou graag in contact komen! 

Reputatie 1
Badge

Hoi, je hebt mij een dm gestuurd maar ik kan niet antwoorden omdat je mij niet volgt. Ik zou graag in contact komen! 

Ik heb je gevolgd!

Badge

Zou je ook mij willen volgens zodat ik kan reageren op je dm? :)

Reputatie 1
Badge

Zou je ook mij willen volgens zodat ik kan reageren op je dm? :)

Ik heb je gevolgd