DansendeWandelaar 26 omgeving Delft

  • 15 August 2022
  • 7 reacties
  • 218 × bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi allemaal, hierbij wil ik mij ook graag even voorstellen. Mijn naam is Ilse, ik ben 26 jaar en sinds twee jaar woonachtig in Delft. Vroeger had ik een grote vriendengroep, maar daar is nu nog maar één iemand van over die ik ook lijk kwijt te raken. Dat terwijl ik momenteel in een wat moeilijkere periode zit en graag wat mensen om mij heen zou hebben voor steun of om gezellige dingen mee te doen als afleiding en mij minder alleen te voelen.

 

Ik houd van dansen, zowel stijldansen als zumba, en een wandeling maken in de natuur. Ook speel ik keyboard en houd ik van koken en bakken en dan vooral nieuwe recepten uitproberen. 

 

Mocht het je leuk lijken om een keer kennis te maken of samen wat te gaan doen, al is het maar een wandeling maken, dan hoor ik het graag.

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Heyhey ilse 

Welkom ! 

Altijd vervelend om alleen te zijn 

En zeker als je je vrienden kwijt raakt wat nog niet eens aan jou kant komt vrienden kwijt te raken 

Leuk dat je ook graag wandel

Ik wandel zelf ook Ik woon dan in Gouda 

Mocht je willen chatten ;) 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hi @DansendeWandelaar 

 

Welkom op de join us community! =-) Ga je nog iets leuks doen dit weekend?

Reputatie 2
Badge +2

Hey Ilse, vervelend dat je in een moeilijke periode zit en met al dat slechte nieuws in de wereld maakt het er natuurlijk niet veel beter op ik heb daar zelf ook last van er is weinig positiefs deze dagen. 

 

Ik ben zelf ook gek op wandelen in de natuur je kan je hoofd dan echt leeg maken en met goed gezelschap kun je leuke gesprekken hebben. Ik woon zelf in de kop van Noord Holland maar vind het geen probleem om te reizen.  

 

Als je is je verhaal kwijt wilt ik ben een goede luisteraar. 

 

Roman

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Quinty,

 

Dank je wel! Leuk dat je een reactie plaatste. Dit weekend is rustig voor mij. We gaan zaterdag met de zumba groep wat drinken in de avond, maar voor de rest is er nog niets gepland. Een nieuwe collega wil misschien Delft komen bezoeken, dus wellicht bied ik haar aan om langs te komen als ze daar zin in heeft, maar stiekem vind ik dat vragen/aanbieden toch best spannend.

 

Heb jij nog leuke plannen voor het komende weekend?

Reputatie 4
Badge +5

Hi Roman,

Heel herkenbaar, met wandelen maak ik ook vaak mijn hoofd heerlijk leeg. Al moet ik zeggen dat de laatste tijd ik vaak dezelfde rondjes loop omdat veel wegen hier door werkzaamheden afgesloten zijn, waardoor ik wat minder mijn hoofd leeg krijg. Goed gezelschap is altijd een fijne afleiding tijdens zo'n wandeling. 

Reputatie 2
Badge +2

Hey Ilse bedankt voor je reactie :). Wegwerkzaamheden zijn inderdaad erg vervelend voorral als er niet goed aangegeven staat hoe je dan moet lopen. Ik kan echt de app Komoot aanraden hierop staan bijna alle wandelpaden waardoor je altijd wel een andere weg kan vinden en je kan gemakkelijk zelf een route plannen. Ik gebruik het ook veel in het buitenland omdat daar de weg vinden, voorral in de bergen erg lastig kan zijn. 

Ik woon zelf dicht bij het strand en ga vaak wandelen in de duinen maar rijd heel het land door om ook op andere plekken te wandelen. De Biesbosch ligt ook niet ver bij jouw vandaan ben je daar al is geweest? 

 

Je houd ook van koken zie ik dat is niet echt mijn ding al wordt ik er steeds beter in. Ik ben zelf voorral gek op de Italiaanse keuken en dan voorral pizza wat is jouw favoriete keuken? 

 

Ik snap dat het spannend is om iemand thuis uit te nodigen ik zou het ook niet zo snel doen ook al is het een collega. Maar je zou haar ook  de stad kunnen laten zien en mischien ergens wat gaan drinken in de stad? Delft is een hele leuke stad dus je weet vast wel nog een leuk terrasje. Waar ik ook altijd bang voor ben is dat het gesprek komt stil te vallen dus probeer van te voren wat onderwerpen te bedenken mischien helpt dit de spanning weg te nemen? 

 

Ik ben zelf nu in zuid Duitsland op vakantie en ga morgen vanuit Fussen naar Neuschwanstein wandelen. 

 

Goed ik houd op met schrijven sorry dat het zo'n lange tekst is 

Welkom Ilse!

Leuk dat je je voorstelt! 😊

Minder leuk de reden waarom, maar heel goed van je dat je stappen hebt ondernomen om daar wat aan te doen. Ik hoop dat je leuke contacten in de buurt kan opdoen via de community! 

Heb een tijdje met mijn hond in Pijnacker getraind en met de groep gingen we dan ook vaak in Delft lopen/trainen. Een hele mooie omgeving daar waar je zeker heel mooi kunt wandelen. 

Zelf woon ik niet in de buurt (Gorinchem) maar mocht je er een keertje behoefte aan hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen, wie weet kunnen we wel eens gaan wandelen! 
 

In ieder geval heel veel sterkte in deze wat moeilijkere periode, weet dat ook dát voorbij gaat en er weer betere tijden aan komen.👍