Bart 27 omgeving Eindhoven/Tilburg

  • 10 July 2022
  • 5 reacties
  • 177 × bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen,

 

Ik ben bart 27 jaar oud en ik woon tussen Eindhoven en Tilburg (Noord Brabant). Voel me al best wel lang eenzaam, wil daar  heel graag iets aan doen en kwam dit toevallig tegen, dus dacht stel mezelf gelijk even voor.

 

Ik hou van koken, bakken, lekker wandelen door de natuur, film of serie kijken, gezellige dagjes weg gaan,  eigenlijk van alles wel. Vind veel dingen leuk en sta voor van alles open.  Oja en ik ben trouwens een echte dierenvriend en heb een klein hondje Lieke heet ze.

 

Lijkt het je leuk om me beter te leren kennen? stuur dan gerust een prive berichtje altijd leuk.

 

Veel liefs en succes allemaal met het vinden van fijne wellicht nieuwe vriendschappen


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hee Bart, welkom! En wat goed dat je de stap hebt genomen en je hier hebt aangemeld!

 

Leuke hobbies heb je :) wat is je favoriete gerecht om te koken of bakken? En welke film/serie vind je leuk om te kijken?

Reputatie 1
Badge

Hee Bart, welkom! En wat goed dat je de stap hebt genomen en je hier hebt aangemeld!

 

Leuke hobbies heb je :) wat is je favoriete gerecht om te koken of bakken? En welke film/serie vind je leuk om te kijken?

Hey Melissa, 

Ja ik dacht waarom niet. Leuk dat je reageert.

 

Dankje!! eum goeie vraag, de Italiaanse gerechten spreken me altijd wel erg aan en gaan me goed af, en dan natuurlijk ook nog de toetjes,hihi. die horen er wel bij he.. heb tegenwoordig al bast vaak geoefend met verse chocomousse, monchou toetjes.. maak eigenlijk best wel veel gerechten. verder vind ik verschillende cakes, appeltaarten die soort dingen altijd wel leuk om te maken oja en maak sinds kort ook zelf brood, ook echt lekker!! 

 

Qau series, vind ik Flikken maatsricht, married, undercover series, romantische series.. eigenlijk van alles wel. en qau films kijk ik ook het liefste romantisch en comedy films.. maar moet er nog wel meer gaan ontdekken, dus wellicht vind ik straks nog meer leuk. en wat zijn jou favoriete films en series? 

 

En wat zijn jou hobby´s?

Reputatie 5
Badge +7

Hey Bart, 

 

Fijn dat je de community hebt gevonden. Ik heb ook gek op italiaanse gerechten, en toevallig ben ik een paar weken geleden zelfs naar Italie geweest. Tiramisu voor ontbijt! <3 Tof dat je zelf brood aan het maken bent, ik vind brood altijd heel moeilijk. Kom altijd op het zelfde recept uit. Heb je nog goede tips of lekkere recepten voor me? 

Misschien is de kookclub wel een leuke groep voor je: https://community.join-us.nu/groups/join-us-kookclub-79. De naam spreekt eigenlijk al wel voor zich, maar allemaal mensen bij elkaar die gek zijn op koken of bakken. 

Ik hoop dat je het leuk vind hier! 

Groetjes Sharon.

Reputatie 6
Badge +9

Dankje!! eum goeie vraag, de Italiaanse gerechten spreken me altijd wel erg aan en gaan me goed af, en dan natuurlijk ook nog de toetjes,hihi. die horen er wel bij he.. heb tegenwoordig al bast vaak geoefend met verse chocomousse, monchou toetjes.. maak eigenlijk best wel veel gerechten. verder vind ik verschillende cakes, appeltaarten die soort dingen altijd wel leuk om te maken oja en maak sinds kort ook zelf brood, ook echt lekker!! 

 

Qau series, vind ik Flikken maatsricht, married, undercover series, romantische series.. eigenlijk van alles wel. en qau films kijk ik ook het liefste romantisch en comedy films.. maar moet er nog wel meer gaan ontdekken, dus wellicht vind ik straks nog meer leuk. en wat zijn jou favoriete films en series? 

 

En wat zijn jou hobby´s?

Jaaa helemaal mee eens! Toetjes zijn het beste 😍 Hmm klinkt erg lekker allemaal 😋 krijg er honger van 😂 Vooral zelfgebakken brood, heerlijk! Is dat eigenlijk moeilijk? Heb het zelf namelijk nog nooit geprobeerd eigenlijk.

Ah nice, leuk wel :) Ik kijk zelf niet echt veel films, dus die vind ik lastig. Kijk wel erg veel series haha, dus lastig om daar een favoriet uit te noemen, maar ik vind Grey's anatomy en station 19 super leuk, maar ook lucifer, en the mentalist. En eigenlijk nog wel veel meer haha.

Ik vind het leuk om te lezen, diamond painting, wandelen (of fietsen) in de natuur, spelletjes spelen (op dit moment is dat vooral animal crossing: new horizons), en koken en bakken natuurlijk :)

Badge

Hey Bart,

Ik ben Sander 28 jaar en het lijkt mij ook erg leuk om mensen te leren kennen van mijn leeftijd.

 

Zelf hou ik ook van films/series kijken of een dagje weg.

 

Grt Sander