Eva 20 omgeving Nijmegen

  • 13 December 2022
  • 2 reacties
  • 297 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi iedereen :)

Ik ben Eva, ik ben nieuw hier en het lijkt me leuk om hier mensen te vinden om een connectie mee op te bouwen.

Ik ben 20 jaar en studeer in Nijmegen. Ik hou van tekenen, lezen, bakken, psychologie, filosofie en natuur (maar ik vind het ook leuk om meer te weten te komen over hobby’s/interesses van anderen). Ik ben best rustig/introvert, geen uitgaanstype, maar vind het eigenlijk wel heel leuk om mensen te leren kennen en goede gesprekken te voeren.

Het lijkt me leuk om hier een gezellige vriend/vriendin te vinden of misschien wel een vriendengroepje, om leuke dingen mee te doen, op de hoogte van elkaars leven te zijn, of gewoon een goed gesprek mee te hebben. Dus als je hier ook naar op zoek bent, stuur me dan vooral een berichtje :)

Ik zou het liefst mensen in de buurt ontmoeten om relatief makkelijk mee af te kunnen spreken, maar ik sta ook open voor online contact.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Eva24 

Welkom welkom op de join us community! Hoe gaat het met je?

Reputatie 3
Badge +2

Hey Eva! 

Welkom hier! Leuk dat je je voorstelt :).

Wat studeer je in Nijmegen en in welk jaar zit je?

Bakken is inderdaad leuk om te doen. Wat bak jij zoal? 

Wat vind je zo fascinerend aan de natuur? Vind je het fijn om erin te wandelen of ben je juist op andere manieren met de natuur bezig? :)

Ik woon niet direct om de hoek (Zeist), maar ik vind het ook leuk om fysiek met mensen af te spreken. Mocht het klikken, kunnen we altijd kijken wat mogelijk is, ik ben ook best bereid om een stukkie te reizen.