Enigszins nerdy mensen hier? :D

  • 9 April 2023
  • 4 reacties
  • 207 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi!

Inmiddels bijna een jaar geleden heb ik al eens een oproepje geplaatst, maar ik dacht laat ik het gewoon nog een keer proberen. Intussen zijn er zat nieuwe mensen bij gekomen, zou je zeggen :D

Ik ben Luke, 29 jaar en woonachtig in de omgeving van Alkmaar (NH). In het dagelijks leven werk ik als software developer voor iPhone apps. Als hobby's heb ik cabriorijden, reizen, gamen, boardgames spelen, wandelen, fietsen en natuurlijk programmeren. Qua persoonlijkheid ben ik wel wat introvert, maar als ik met iemand een klik heb, kan ik uren praten. 😅

Zelf zou ik het heel leuk vinden om een wat bredere vriendenkring op te bouwen. Wat meer geeky mensen waarmee ik zelf ook wat kan nerden hebben wel mijn voorkeur 🤓 Het zou helemaal geweldig zijn als je enigszins uit de buurt van Alkmaar, de Kop van Noord-Holland of West-Friesland komt.

Hartelijke groet,

Luke


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Heyy! wat voor apps maak je als ik vragen mag? Zelf ben ik werkzaam bij het maken van webapplicaties voor een paar grote systemen (vacatures & recruitment systemen)

Reputatie 5
Badge +9

Heyy! wat voor apps maak je als ik vragen mag? Zelf ben ik werkzaam bij het maken van webapplicaties voor een paar grote systemen (vacatures & recruitment systemen)

Voor degene die gaan denken dat Luke mij negeert, hij heeft in een DM gereageerd :)

Reputatie 6
Badge +11

Hey Luke :) 

 

Ik ben zelf echt een tech fan. Maar ik zit meer aan de hardware kant. 

 

Deze maan nog een systeempje gebouwd met een i9 13900k en binnen kort nog een 4090 bestellen.

 

Wat voor soort apps maak je?

Reputatie 2
Badge +3

Hey Luke :) 

 

Ik ben zelf echt een tech fan. Maar ik zit meer aan de hardware kant. 

 

Deze maan nog een systeempje gebouwd met een i9 13900k en binnen kort nog een 4090 bestellen.

 

Wat voor soort apps maak je?

Zie Discord! :D