Engelse Podcast

  • 18 January 2023
  • 3 reacties
  • 60 × bekeken

Reputatie 3
Badge +5

Hay, 

Ik ben opzoek naar leuke en vooral  interessante engelse podcasten. Weet je er toevallig 1 laat het mij dan weten. 

Wat ik vooral leuk vind om te luisteren is iets over mode of make-up. Maar alles mag!!!!

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hey Esmee,

Reply All is een leuke engelse podcast serie. Vooral de Super Tech Support afleveringen. Ik weet niet of je ze kan filteren daarop of waar de andere afleveringen over gaan, maar een voorbeeld van een leuke aflevering is deze:

 

Hierin gaan ze op zoek naar een nummer dat iemand niet uit zijn hoofd krijgt maar nergens terug kan vinden.

Reputatie 6
Badge +9

 

Reply All is een leuke engelse podcast serie.

Ja, dat is een leuke serie die over het internet gaat. In deze aflevering  worden ze gebeld door een oplichter uit een callcenter en dan gaan ze hem opzoeken om te kijken hoe dat werkt.

Ik luisterde erg veel naar de Podcast van Jay Shetty ‘On Purpose’. Het is een podcast die wat dieper ingaat op onderwerpen die te maken hebben met zelfontwikkeling e.d.