Eindejaarsberichten

  • 21 December 2022
  • 6 reacties
  • 140 × bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Hi allemaal! Welkom bij het eindejaarsberichten topic! 

Het is nog een kwestie van de dagen aftellen tot het nieuwe jaar van start gaat. Nog 11 dagen om precies te zijn. Dit betekent ook dat wij de 365 dagen van 2022 achter ons laten. Een nieuw jaar met nieuwe kansen en misschien wel nieuwe vriendschappen!  Dat zou leuk zijn, toch?

 

Voor we 2023 in gaan, ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar het volgende; 
Wat zijn de dingen die dit jaar gebeurd zijn vanuit Join Us (Community) waar je dankbaar voor bent? Dit kan een leuke vriendschap/gesprek zijn of een reactie/advies wat je bijgebleven is of juist een evenement/meeting die in het afgelopen jaar voorbij gekomen is. 
Deel gerust jullie verhalen. Of misschien iets waar jullie in het nieuwe jaar op hopen of iets wat al in de planning staat?

Mochten jullie niets te vertellen hebben, mag dit natuurlijk ook. In dat geval wens ik jullie bij deze alvast al het moois voor het nieuw jaar! 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ondertussen hele hechte vriendschappen met @Terdia @isi_de_isi en @GR33N_Thomas en natuurlijk enorm blij met alle kansen die Join Us mij biedt! 

 

Reputatie 6
Badge +7

Ik ben dankbaar voor de vriendschappen die ik heb gemaakt door join us

Reputatie 4
Badge +8

Ondertussen hele hechte vriendschappen met @Terdia @isi_de_isi en @GR33N_Thomas en natuurlijk enorm blij met alle kansen die Join Us mij biedt! 

 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Reputatie 7
Badge +10

Mooie post onderwerp @Naoomi  ik ben eigenlijk voor alle leuke dingen dankbaar

Ik ben erg dankbaar voor de mensen met wie ik hier heb ontmoet en nog steeds regelmatig contact mee heb : )

Reputatie 5
Badge +5

Misschien niet een specifieke gebeurtenis waar ik dankbaar voor ben, maar wellicht wel de juiste plek voor een klein bedankje gericht aan de vrijwilligers van Join Us. Bedankt dat jullie de community, maar ook de Discord en andere onderdelen van Join Us mogelijk maken.  Ik log de laatste maanden met plezier zo nu en dan in om een praatje te maken en dat kan niet zonder jullie inzet! Dus een speciaal bedankje aan jullie is hier wel op zijn plaats! 😘

 

 

Reageer