Shannon 16

  • 9 December 2021
  • 7 reacties
  • 158 × bekeken

Reputatie 1
Badge

hoii,

ik ben shannon en ben 16 jaar oud. ik zit hier net 5 min op nadat ik een mental breakdown had. ik heb best al een zwaar leven achter de rug en dat heeft er ook voor gezorgd dat ik moeilijk lange connecties hou met mensen. ik heb me altijd al een buitenbeentje gevoeld, omdat ik noot die lang verwachtte beste vriendin had zoals iedereen om me heen en nooit die vriendengroep die me accepteerde. ik heb altijd wel vrienden gehad, maar mensen bleven nooit lang in me leven. ik hoop dat ik eindelijk mensen kan vinden die matchen met mijn karakter. ik geniet van dansen en muziek, ik voel me dan super zelfverzekerd. verder hou ik echt van avontuur en spontane uitjes, ook ben ik al gelukkig met een goed gesprek of alleen de aanwezigheid tijdens een leuke film op de bank. 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Heey Sharon, dat klinkt heftig maar toch vind ik het ook erg knap van je dat je hierover open bent. Ik vind muziek persoonlijk ook een erg fijne uitlaatklep om daarin op te gaan. Wat luister je zoal? 

 

Daarnaast mag je me altijd een berichtje sturen als je even alle shit eruit wilt of moet gooien. Ik herken wel bepaalde zaken uit je bericht maar praat er liever niet openlijk over. Maar weet dat ik voor je klaar sta. 

 

Groetjes Stefan 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Sannon, welkom, goed dat je je hebt aangemeld. Voel je je alweer wat beter dan vannacht? Ik hoop ook dat je hier leuke mensen ontmoet die bij jou passen. Heb je wel eens meegedaan met een Join Us groep? Dat kan ook een goede manier zijn om nieuwe vrienden te maken. Je klinkt in elk geval als een spontane meid. Wat voor uitjes bedoel je vooral, ga je bijvoorbeeld ook graag naar pretparken?

 

Reputatie 1
Badge

ja pretparken geniet ik enorm van. ik ben afgelopen 2 jaar heel vaak naar walibi geweest nu zou ik wel naar wat grotere parken gaan zoals phantasialand of europapark. daar heb je veel meer achtbanen. 

Reputatie 6
Badge +9

ja pretparken geniet ik enorm van.

Ik ook, Movie park Germany is ook leuk

Reputatie 7
Badge +12

ja pretparken geniet ik enorm van. ik ben afgelopen 2 jaar heel vaak naar walibi geweest nu zou ik wel naar wat grotere parken gaan zoals phantasialand of europapark. daar heb je veel meer achtbanen. 

Beide leuke pretparken, als de mogelijkheid hebt zou ik buiten de weekenden / vakanties om gaan. Anders is het enorm druk!

Reputatie 5
Badge +6

Heey Shannon! Leuk dat je er bij bent, welkom :-)  

 

Vervelend dat er dingen mis zijn gelopen in je leven. Weet dat je nooit de enige bent. Wees welkom en voel je vrij om dingen te delen die je wilt delen. En heb vooral veel plezier!

Hey Shannon, 

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:  Ik hoop dat je leuke contacten via dit platform op kunt doen en dat je een hele mooie tijd tegemoedt gaat, dat verdien je! :heart: